تربت جام -قدس آنلاین : ورزشگاه فوتبال تربت جام در دوازدهمین شامگاه ماه رمضان مجهز به سیستم روشنایی شد و با گذشت ۳۵ سال از عمر شبه آرزوی دیرینه خود رسید .

چمن فوتبال تربت جام به آرزوی خود رسید

سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت جام درحاشیه این مراسم به خبرنگار قدس آنلاین گفت : استفاده بهینه ازفضاهای ورزشی یکی ازاهداف واولویت های اداره ورزش وجوانان تربت جام می باشد.

محسن سپهری همچنین افزود: با توجه به تعداد زیاد فوتبالیست و فعالیت در رده های سنی مختلف وهمچنین مدارس فوتبال ونبود فضای کافی جهت تمرین تیم ها برآن شدیم حرکتی دراین راستا انجام شود تا بتوانیم حداکثراستفاده را ازتنها زمین چمن فوتبال شهرستان داشته باشیم که پس ازبررسی های  اولیه توانستیم با حداقل هزینه آرزوی چندین ساله جامعه فوتبال شهرستان را محقق نمائیم.

 وی درادامه تصریح کرد امید می رود با حضور حداکثری ورزشکاران وپیشکسوتان  بتوانیم به یک وحدت وهمدلی درورزش دست پیدا کنیم.

زمینه  استعداد های ورزشی در تربت جام شکوفا شود

فرماندارشهرستان تربت جام هم با بیان این مطلب که ورزش یکی ازاموربسیاراساسی خواسته برای جوانان ونوجوانان می باشد دراین مراسم گفت: با توجه به اینکه درشهرستان تربت جام فضای مناسب دیگری نداریم بایستی با ایجاد فضاهای مناسب برای جوانان درمیادین ورزشی روحیه نشاط، شادابی  وامید را به جامعه به خصوص جوانان تزریق کنیم.

 مرتضی حمیدی همچنین افزود: تربت جام درزمینه ورزشی دارای قابلیت های بالایی می باشد وبایستی زمینه ای را فراهم کنیم که این استعدادها شکوفا گردند و به عنوان نماینده عالی دولت درتربت جام هرکاری که ازمن درامر ورزش ساخته باشد کوتاهی نخواهم کرد.

 وی دررابطه با گلایه سرپرست اداره ورزش وجوانان تربت جام از عدم حضورمسئولان اجرایی شهرستان درمراسم های ورزشی علیرغم دعوت کتبی ازآنان گفت: وظیفه است که درمراسم های ورزشی درشهرستان شرکت کنیم وهمین جا ازکلیه مسئولان اجرایی تربت جام می خواهم که هیچ گاه ازحضور در برگزاری مراسم  ورزشی در شهرستان وجود دارد کوتاهی نکنند.

کمبود زمین چمن در تربت جام

رئیس هیات فوتبال تربت جام به کمبود زمین چمن فوتبال درشهرستان اشاره کرد وگفت: علی رغم اینکه کلنگ احداث زمین ۵ هزارنفری تربت جام درسال ۸۶ به زمین زده شده است پس ازگذشت ۱۱ سال هنوزاز پیشرفت ۲۰ درصدی برخوردارمی باشد این درحالی است که در سه شهرستان دیگر استان که همزمان با تربت جام استادیوم ۵ هزارنفری کلنگ زنی گردیده است پروژه استادیوم ۵ هزارنفری آنها درحال اتمام می باشد.

 محمد امیری گفت: تیم های فوتبال تربت جام برای حضور در تورنمت های استانی و کشوری مجبورند  برای تمرین به شهرستان های مجاور رفته و درانجا اردو برگزار کنند که  در شان تربت جام نیست و لازم است بیشتر در این مورد چاره اندیشی شود.

گفتنی است؛ سیستم روشنایی زمین چمن فوتبال تربت جام  بعد از ۳۵ سال از احداث آن شامگاه دوشنبه با ۴۰ پروژکتور که بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال هزینه  ازمحل منابع داخلی اداره ورزش وجوانان شهرستان داشت با حضور مسئولان و جمعی از پیشکسوتان به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها