ایرانشهر-مرکز اورژانس هوایی ایرانشهر همزمان با شهرهای کرج، تهران، گرگان، سمنان و گناباد با حضور وزیر بهداشت در فرودگاه پیام کرج رونمایی شد.

مرکز اورژانس هوایی ایرانشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، با حضور هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کولیوند رئیس اورژانس کشور، محمد مهران امینی فرد رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، محمود رضا ناصح مدیر حوادث‌و فوریتهای پزشکی ایرانشهر،پرسنل و کادر اورژانس هوایی و مسئولین کشوری و لشکری در فرودگاه پیام کرج از بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر رونمایی و رسما پایگاه اورژانس هوایی ایرانشهر افتتاح شد.

هاشمی وزیر بهداشت و درمان در مراسم رونمایی از ۶فروند بالگرد اورژانس هوایی کشور که از مجهزترین بالگردهای اورژانس هوایی هستند به اهمیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی خصوصا اورژانس هوایی تاکید کرد و افزود:در مواقع بحران و در بلایا به ارزش و اهمیت این خدمات پی می بریم و آن لازمه ارائه سریع و مطمئن خدمات لازم درمانی به شهروندان و بیماران نیازمند است.

وی ادامه داد : تعهد وزارت بهداشت ایجاد ۴۰ پایگاه اورژانس هوایی بود که خوشبختانه امروز محقق شد و به زودی ۶ فروند بالگرد دیگر نیز به ظرفیت اورژانس هوایی کشور اضافه خواهد شد.

از نکات قابل ذکر در آیین رونمایی از ۶ فروند بالگرد اورژانس هوایی کشور میتوان به حضور مهمانان ویژه مراسم مذکور( مادر و نوزاد نیکشهری که در عملیات اورژانس هوایی ایرانشهر نجات یافته بودند) اشاره کرد و به همین خاطر از خلبان ارشد اورژانس هوایی ایرانشهر ابراهیم مهتدی بخاطر انتقال سریع و نجات جان مادر و فرزند نیکشهری،توسط وزیر بهداشت تقدیر به عمل آمد و به رسم یاد بود به خانواده بلوچی هدایایی اهدا شد.

برچسب‌ها