کرج - رییس فدراسیون دوومیدانی کشور با بیان اینکه مسیرمان را در این ورزش پیدا کرده ایم گفت:برای رشد و توسعه دوومیدانی ایران باید برروی ورزشکاران ۱۰۰ درصدی سرمایه گذاری کرد.

سرمایه گذاری بر روی ورزشکاران ۱۰۰ درصدی باشد/همکاری ۹ مربی خارجی با تیم های ملی دوومیدانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید کیهانی در مجمع سالیانه هیئت دوومیدانی استان البرز که عصر روز سه شنبه (دیروز) برگزار شد اظهار کرد:مربیان ما در سطح استان ها نیز باید برای استعدادهای وقت و انرزی بگذارند که استعداد۱۰۰ درصدی در این ورزش دارند و ما نیز در فدراسیون این رویه را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به موفقیت های کسب شده سال گذشته در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: از کنار میزبانی ارزشمند کشورمان که بگذریم کسب نتایج در این مسابقات برای دوومیدانی کشور کم نظیر بود و ظرفیت های بالای کشور را در این ورزش نشان داد.

کیهانی از برپایی اردوهای آماده سازی تیم های ملی برای حضور موفق در بازی های اسیایی جاکارتا خبرداد و گفت: برای کسب موفقیت در مسابقات پیش رو به سراغ بهترین مربیان دنیا رفته ایم ودر حال حاضر ۹ مربی خارجی از آمریکا، روسیه، فرانسه، لهستان، بلاروس واوکراین در خدمت تیم های ملی هستند.

رییس فدراسیون دوومیدانی کشور داشتن امکانات خوب را لازمه موفقیت دانست و گفت: اما مهمترین عنصر در موفقیت یک ورزشکار تلاش و پشتکار اوست و باید سرمایه گذاری را بر روی کسانی کرد که این موهبت را به شکل صددرصدی در اختیار دارند.

این مسئول از اختصاص سهمیه ای ۱۶ نفره به این فدراسیون از سوی کمیته ملی المپیک برای اعزام دونده به مسابقات آسیایی جاکارتا خبرداد و گفت: با این حال ما حداکثر ۱۲ نفر که شانس کسب مدال داشته باشند ویا در محدوده کسب عنوان باشند را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

وی البرز را یکی از استان های فعال کشور دانست و گفت:فردی پرتلاش و زحمتکش سکان هدایت این هیئت را برعهده دارد و زحمات بسیاری برای دوومیدانی البرز می کشد.

کیهانی با قدردانی از تلاش اداره کل ورزش استان برای حل مشکلات پیست های مرکز استان گفت: ما نیز در فدرسیون تمام توان و تلاش خود را به کار می گیریم تا هر چه سریعتر در بخش سخت افزاری وتجهیزات البرز به سطح نرمال برسد.

برچسب‌ها