اراک- جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با حضور وزیر بهداشت برگزارشد.

جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در جشنواره تجلیل از خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیان کرد: هزینه تامین هر تخت بیمارستان ٧٠٠ میلیون تومان است و خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری در این راستا خدمتی شایسته به انجام رساندند.

وزیر بهداشت گفت : خیرین می توانند کمک های خود را در حساب ویژه بیمارستان واریز کنند و وزارتخانه نیز به همان میزان به ساخت فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری کمک خواهد کرد.

وی  ادامه داد: استان مرکزی از نظر شاخص تخت های بیمارستانی و نیروی انسانی حوزه درمان ضعیف است و باید بیش از این برای جبران کمبودها تلاش شود،  اگر خواهان عزت کشور هستیم راهی جز کار و تلاش نداریم.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد : متاسفانه کشور گرفتار حاشیه است و این حاشیه به درون قوای سه گانه و دستگاه های مختلف گسترش یافته است و متن که مردم هستند گاه فراموش می شوند و به حاشیه می پردازیم.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه انتظارات ما فراتر از وضعیت کنونی جمهوری اسلامی است و باید به مسیر اصلی بازگشت، اظهار کرد: این بازگشت جز با تقوا و دوری از خودمحوری و قدرت طلبی حاصل نمی شود.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: ذلت دشمنان اسلام باید با علم و فکر و نه صرفا با توپ و تانک و موشک حاصل شود، بخشی از قدرت امروز قدرت نظامی است اما آنچه ماندگار است دانایی و علم است.

وی راه نجات کشور را کار و تلاش دانست و گفت: این مسیر جز با وحدت و همدلی حاصل نمی شود و امروز که همگان برای نابودی انقلاب، ایران و اسلام جمع شده اند باید وحدت داشت. عزت اسلامی در گرو بالا ماندن بیرق جمهوری اسلامی است، اما فاصله از وحدت به کشور و اسلام و تمدن آسیب زده است.

برچسب‌ها