کرج- رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرج گفت: به دلیل استقبال مردم از اپلیکیشین های همراه، بسیاری از موسسات اتومبیل کرایه در شهر کرج در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند.

موسسات اتومبیل کرایه کرج در آستانه ورشکستگی قرار دارند

سید عباس قاسمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر موسسات اتومبیل کرایه شرایط خوبی را سپری نمی کنند و به سختی اداره می شوند چرا که در ۳ سال اخیر با نزول تعداد مشتریان مواجه بوده اند.

وی به دلیل عدم افزایش تعرفه قیمت برای موسسات اتومبیل کرایه اشاره کرد و گفت: فعالیت اپلیکیشن هایی که با تعرفه های به مراتب کمتر به شهروندان خدمات رسانی می کنند موجب این اتفاق بوده است.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرج ادامه داد: همین مسئله موجب شده که از سال ۹۴ تاکنون هیچ گونه افزایش تعرفه قیمت برای آژانس ها تعریف نشود واین در حالی است که باتوجه به تورم از لحاظ قانونی باید در سال ۲۰ درصد افزایش قیمت در نظر گرفته شود.

قاسمی تصریح کرد: عدم افزایش به منظور حفظ متقاضیان موسسات اتومبیل کرایه صورت گرفته اما باید پذیرفت که برای صاحبان آژانس ها و رانندگان مقرون به صرفه نیست.

وی از فعالیت بیش از ۵۰۰ موسسه اتومبیل کرایه در شهر کرج خبرداد و گفت: با تداوم روند فعلی این تعداد کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرج تصریح کرد: این آمار مختص شهر کرج است چراکه شهرستان های استان البرز اتحادیه های مخصوص خود را دارند اما بدون شک وضعیت شهرستان ها نیز به همین منوال است.

قاسمی در پایان با اشاره به عدم وجود تخلفات در موسسات اتومبیل کرایه در کرج گفت: به دلیل نرخ ثابت قیمت ها در چند سال اخیر تخلف چندانی صورت نگرفته و از این حیث شکایت زیادی به اتحادیه ارجاع نشده است.

برچسب‌ها