قدس آنلاین:قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خودکفایی نیازمندان یکی از مهمترین سیاست‌های آستان قدس رضوی که با تمام توان آن را دنبال می‌کنیم.

 آستان قدس خودکفایی نیازمندان را با تمام توان پیگیری میکند


به گزارش قدس آنلاین؛ بختیاری عصر جمعه در آیین افتتاحیه کارگاه‌های آموزش تولیدات چند رسانه ای ویژه خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: به لطف خداوند، ایران اسلامی ظرفیت های بسیار زیادی از نظر منابع طبیعی و نیروی انسانی دارد اما متاسفانه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توان بزرگترین فرصت های شغلی را ایجاد کرد، افزود: پس از بررسی‌های فراوان در کارگروه های تخصصی آستان قدس رضوی، به این جمع بندی رسیده ایم که اگر ۱۵ درصد شرکت‌های آستان قدس را به صورت رایگان در اختیار مجموعه‌های دانش بنیان قرار دهیم، بدون شک شاهد افزایش بهره‌وری و توسعه فعالیت‌ها خواهیم بود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: برای ورود مجموعه‌های دانش بنیان به فعالیت شرکت‌های آستان قدس رضوی، چند دغدغه موقوفاتی وجود دارد که پیگیر رفع مشکل هستیم.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اشتغال جوانان باید یکی از برنامه‌های اصلی دولت و مردم باشد، اظهار کرد: بحران اشتغال در صورتی برطرف می‌شود که دولت و ملت در کنار یکدیگر قرار گیرند.
بختیاری رکن اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را توانمندسازی برشمرد و گفت: ما هم در مجموعه فعالیت‌های آستان قدس رضوی به توانمندسازی محرومان و نیازمند توجه ویژه‌ای داریم و تاکنون در این مسیر گام های بسیار خوبی برداشته‌ایم.
به گزارش آستان نیوز، وی برگزاری کارگاه های آموزش تولیدات چند رسانه ای برای ورود جوانان مددجوی کمیته امداد به بازار کار را مصداقی از سیاست آستان قدس رضوی و کمیته امداد در مسیر خودکفایی نیازمند برشمرد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خطاب به شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های آموزش تولیدات چند رسانه‌ای گفت: از آنجا که این طرح به صورت پایلوت اجرایی شده و هنوز در آغاز راه قرار دارید، به هیچ عنوان از کار کردن خسته نشوید، هر کاری مشکلات خاص خودش را دارد گرچه کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی محکم پای کار هستند.
وی ادامه داد: قطعا در مسیر پیشرفت و توسعه موانعی وجود دارد که باید با تدبیر و تلاش این موانع را از مسیر برداشت. یکی از مواردی در روایات از آن به عنوان ام الفساد یاد شده است، تنبلی و سستی است. مومن واقعی پرکار ترین و کم هزینه ترین انسان است.
 

برچسب‌ها