قزوین_معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامرعج) استان قزوین گفت: به جهت تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و اعلام اتحاد و همبستگی میان ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، ۱۵۰۰ زائر از شهرستان های استان قزوین برای شرکت در بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام می شوند.

اعزام ۱۵۰۰ زائر قزوینی به مرقد امام خمینی (ره)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامرعج) استان قزوین گفت: دوستداران بنیان گذار انقلاب اسلامی از سراسر استان برای شرکت در سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب به مرقد مطهر امام امت(ره) اعزام می شوند.
وی افزود: سپاه حضرت صاحب الامر (عج) در جریان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) دو ماموریت در سطح استان از قبیل برگزاری مراسم ارتحال در شهرها و روستاها و اعزام زائرین و تجدید میثاق آن‌ها با آرمان‌های امام راحل را برعهده دارد.

سرهنگ محرمعلی والدی افزود: به جهت تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و اعلام اتحاد و همبستگی میان ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، ۱۵۰۰ زائر از شهرستان های استان قزوین برای شرکت در بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام می شوند.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: زائرین روزه دار حرم امام راحل روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه سالجاری پس از اقامه نماز ظهر و عصر از مکان های مشخص شده در شهرستان های قزوین، بوئین زهرا، تاکستان،البرز و آبیک به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت می‌کنند و پس از پایان مراسم و صرف افطاری به شهرهای خود باز می‌گردند.

وی اظهار داشت: از آنجاییکه هر ساله شمار زیادی از عاشقان امام امت (ره) متقاضی حضور در سالگرد رحلت بنیان گذار نظام اسلامی هستند و انتقال تمامی آنان به مرقد مطهر امام (ره) مقدور نیست به همین منظور برای هر استان سهمیه خاصی در نظر گرفته شده است. 
والدی سهمیه سالجاری استان قزوین را ۱۵۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: ستادهای سالگرد ارتحال امام امت در شهرستان های مختلف استان با کمیته های متعدد تشکیل شده و ضمن نام نویسی از علاقه مندان، برنامه ریزی برای انتقال آنان و سایر اقدامات لازم را انجام داده اند، البته لازم به ذکر است که امسال به دلیل تقارن سالگرد ارتحال امام راحل با ماه مبارک رمضان سهمیه کمتری از سوس ستاد مرکزی به شهرستان ها اختصاص یافته است .

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس کار انتقال زائران از استان به سمت مرقد امام خمینی(ره) را بر عهده دارند و علاوه بر آن تعدادی اتوبوس خالی نیز همراه کاروان ها خواهند بود تا در صورت خرابی وسائط نقلیه بتوان از آنها به عنوان جایگزین استفاده کرد. 

وی افزود: در سطح استان ۷ کمیته ازجمله کمیته (پشتیبانی، ترابری و حمل‌ونقل، امنیتی، فرهنگی، اعزام، بهداشت و تبلیغات اسلامی) وظیفه هماهنگی‌های لازم را برعهده داشته‌اند.

برچسب‌ها