یزد - سپاه الغدیر استان یزد گفت: از مسئولان می‌خواهیم از صدماتی که فلسطینیان بر اثر اعتماد به دشمنان خود، چون آمریکا و اسرائیل دیده‌اند عبرت بگیرندحضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی قدس موجب نابودی اسرائیل است.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس موجب نابودی اسرائیل است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سپاه ،سپاه الغدیر استان یزد به‌مناسبت روز قدس طی بیانیه‌ای خواستارعبرت‌گیری مسئولین از صدمات دردناکی که فلسطینیان بر اثر اعتماد به دشمنان خود، چون آمریکا و اسرائیل دیده‌اند شد و عنوان‌کرد: حضور دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیکتر می‌سازد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

حدود ۱۰۰ سال از اعلامیه بالفور انگلیسی که فلسطین را به صهیونیست‌ها هدیه داد می‌گذرد. در این مدت، صهیونیست‌های کودک کش، با کشتار مردم فلسطین، بر روی اجساد فلسطینیان، کشوری جعلی را بوجود آوردند. در این ۱۰۰ سال، روزی نبوده است که فلسطینیان صبح خود را با گلوله و خون آغاز نکنند و زنان و کودکانشان توسط صهیونیست‌ها تحقیر و لگد مال نشوند. کم کم نفوذ جریان غربگرا در بین فلسطینیان گسترش یافت و این جریان ترسو، تفنگ را از دست فلسطینیان گرفت و آن‌ها را با شاخه زیتون به مذاکره صهیونیست‌های کودک کش فرستاد. ولی این مذاکرات نه تنها باعث احقاق حق فلسطینیان نشد، بلکه صهیونیست‌ها هر روز برکشتار این مردم مظلوم حریص‌تر می‌شدند. کشتارهای وحشتناک "دیر یاسین" و "صبرا و شیلا" نمونه‌های دردناک نتایج مذاکره فلسطینیان با رژیم غاصب صهیونیستی بود. ولی چهل سال پیش، هنگامی که فلسطین به تدریج داشت از صفحه روزگار محو می‌شد، معجزه‌ای رخداد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید. هنوز انقلاب به یک سالگی خود نرسیده بود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمان تاریخی خود را صادر کرد. ایشان در یک اقدام بسیار هوشمندانه، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند. از آن زمان تاکنون ملت‌های مستضعف جهان، این روز را گرامی می‌دارند و هر سال بر شکوه و عظمت این روز عزیز افزوده می‌شود. این فرمان امام باعث شد تا فلسطین به صدر موضوعات مورد توجه جهان بیاید و از فراموش شدن که آرزوی صهیونیست‌ها بود نجات پیداکند. از مسئولان می‌خواهیم این دستاورد عظیم امام خمینی (ره) را زنده نگه دارند و از صدمات دردناکی که فلسطینیان بر اثر اعتماد به دشمنان خود، چون آمریکا و اسرائیل دیده اند عبرت بگیرند. مسولان باید بدانند که رمز موفقیت، اطاعت از نائب عام امام زمان (عج)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و تا زمانی که آن‌ها و سایر مسلمانان آزادیخواه جهان به رهنمودهای ایشان توجه کنند و روحیه مقاومت را درخود تقویت کنند مطمئن باشند که بر مشکلات پیروز خواهند شد و قدس شریف آزاد و به دامن مسلمانان باز خواهد گشت.
سپاه الغدیر استان یزد، ضمن گرامیداشت این مناسبت بزرگ و جهانی که در واقع «یوم الله» جهان اسلام است، آحاد ملت غیور، انقلابی و حزب الله را به حضوری پر شور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت می‌نماید و بر این حقیقت مسلم تاکید می‌ورزد که حضور دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیکتر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین و همه امت اسلامی روشن خواهد ساخت.

برچسب‌ها