اصفهان- طرح اینترنت رمضان ویژه مشترکان همراه اول تا آخر ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

اجرای طرح اینترنت رمضان برای مشترکان همراه اول

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی مخابرات اصفهان، رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان بااعلام این خبر اظهار کرد: در این کمپین که از ۱۰ خرداد ماه اجرا شده است، مشابه بسته های اینترنت همراهی به هریک از مشترکان، بسته ای هدیه داده می شود. بسته پیشنهادی به مشترکان بنا به الگوی مصرف آنها طراحی شده و شامل بسته های هفتگی، یک ماهه و سه ماهه است.

فرشته صباحی گفت: این کمپین شامل افرادی است که در حال حاضر از اینترنت همراه استفاده نمی کنند و یا اگر از اینترنت استفاده میکنند، بسته فعال ندارند، هدیه ها برای برخی شامل بسته رایگان با حجم های مختلف یک ماهه یا یک هفته ای وبرای برخی شامل بسته هایی با ۱۵ الی ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

وی افزود : تا زمانی که کمپین رمضان فعال است، پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته، محدویتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته وجود ندارد، حتی مشترک می تواند پیش از اتمام بسته در حال مصرف بسته پیشنهادی موجود در #۱۰۰۰ * را رزرو کند.

رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان تصریح کرد: بسته های پیشنهادی کمپین، هم مشترکان فعلی و هم مشترکان جدید را که تازه به شبکه پیوسته اند، شامل می شود.

صبایی افزود: مشترکان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پورتال اپراتور اول به نشانی mci.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان همچنین با اشاره به اینکه شناسه قبوض تغییر کرده است، شایعه درباره شناسه های همراه اول را تکذیب کرد و گفت: برخی افراد با توجه به تغییر شناسه قبوض همراه اول شایعه جعلی بودن آن را مطرح کردند واز کاربران خواستند تا قبض این ماه را پرداخت نکنند، در حالی که همراه اول از مشترکان خود خواسته تا این قبوض را پرداخت و به شایعات توجه نکنند.

وی اظهارکرد: در پی تغییر CRM این اپراتور فرمت شناسه قبض و پرداخت تغییر کرده و درآن دیگر از شماره موبایل استفاده نمی شود لذا شایعه نامعتبر بودن شناسه های اعلام شده صحت ندارد.  

صباحی ادامه داد: مشترکین همراه اول می توانند با گرفتن کد #۱۰* ۱۱۱*  یا تماس با سامانه ۹۹۹۰ از درستی بدهی خود اطمینان یابند.

برچسب‌ها