اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس میراث ماندگار امام خمینی(ره) تا محو کامل اسراییل غاصب ادامه خواهد داشت و این واقعیت انکار ناپذیر است که طبق فرموده رهبر انقلاب تا ۲۵ سال آینده اثری از اسراییل نخواهد بود.

روز قدس تا محو کامل اسراییل ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم اصفهان اظهار کرد: امروز مردم روزه دار با طی کردن خیابان ها در مصلای این شهر حضور یافتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: مشت های گره کرده مردم در روز قدس نشان از خشم اسلام نسبت به دشمنان است، مردم باید بدانند که پشتوانه آنها قرآن و عترت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پشتوانه مردم در صحنه های سیاسی گسترش فرهنگ اسلام ناب در سرتاسر جهان است.

وی با بیان اینکه امروز امریکا، اسراییل، انگلیس خبیث و سران کفر و اجدادشان از قدرت و اقتدار ایران به وحشت افتاده اند، گفت: مردم ایران امروز این اقتدار را برای آزادی قدس و محو اسراییل به نمایش گذاشتند و در مقابل دیدگاه سلطه جهانی حرکت خود را در چهلمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی با همان شعور و شور و نشاط اول انقلاب در معرض دیدگان جهان قرار دادند و این حرکت ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین سالک  با اشاره به اهمیت روز قدس اظهارکرد: معاهدات و قراردادهای بین المللی علیه اسراییل غاصب قابل توجه است، از ابتدای تشکیل اسراییل غاصب توسط حامیانی همچون انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار در قلب کشورهای اسلامی بیش از ۶ قطعنامه علیه اسراییل و در حمایت از قدس مطرح شده، اما مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای حضور اسراییل در قلب کشورهای اسلامی تا سال ۲۰۰۵ بیش از ۱۰۰ قطعنامه و معاهده نامه در سازمان ملل در حمایت از قدس شریف و بر علیه اسراییل مطرح شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعنامه های ۴۷۶، ۴۷۸ و ۲۲۶ و دهها و صدها قطعنامه علیه اسراییل غاصب توسط سازمان ملل تصویب، اما اجرا نشده است، گفت: در مقابل چشم وجدان مُرده های عالم به ویژه سازمان ملل، اسراییل غاصب هر روز و هر لحظه بر جنایات خود می افزاید به طوری که در انتفاضه چهارم بیش از ۳۵۰۰ نفر را به شهادت رساند و یا مجروح کرد ولی سازمان ملل همچنان سکوت می کند.

وی تصریح کرد: اسراییل کودک کُش و غاصب به آوارگی میلیون ها نفر فلسطینی دامن زده و این در حالی است که سال گذشته در استانبول ترکیه با حضور ۴۸ نفر از سران کشورهای اسلامی بیانیه ای تصویب می‌شود که قدس شریف را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کنند، غربی را در اختیار اسراییل و شرقی را در اختیار مسلمانان قرار  دهند این کمتر از جنایت ترامپ نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سالک تاکید کرد: قدس تقسیم بردار نیست، همانگونه که به درستی مقام معظم رهبری فرمودند: «همه قدس پایتخت همیشگی مردم فلسطین خواهد بود».

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی که فرمودند: «روز قدس روز اسلام و رسول اکرم(ص) است و همه آزادیخواهان جهان برای حضور در روز قدس باید به پا خیزند»، گفت: روز قدس روز احیای اسلام و حضور مردم برای دفاع از مظلومان عالم است.

«مرگ بر امریکا» یعنی «مرگ بر کالای امریکایی و اروپایی»

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس میراث ماندگار امام خمینی(ره) تا محو کامل اسراییل غاصب ادامه خواهد داشت و این واقعیت انکار ناپذیر است که طبق فرموده رهبر انقلاب تا ۲۵ سال آینده اثری از اسراییل نخواهد بود.

وی حضور با شکوه مردم در روز قدس را نشان از شعور، آگاهی و اعتقاد مردم به ولایت و رهبری دانست و خظاب به مسئولان اظهارکرد: دولتمردان اراده تان را برای حل مشکلات جامعه قوی تر کنید، سران سه قوه باید برای حل مشکلات داخلی بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: دولت باید رابطه اقتصادی خود را با کشورهایی که بر عهدی می کنند بر هم زنند، چرا که اگر می گوییم «مرگ بر امریکا» یعنی «مرگ بر کالای امریکایی و اروپایی» هم باید بگوییم؛ اگر می‌گوییم «مرگ بر امریکا» نباید قلب امریکا را با بدحجابی خوشحال کنیم.

وی افزود: ترامپ اعلام کرده آنچنان فشار بر ایران وارد می کند تا ایران پای میز مذاکره بیاید، اما ترامپ بدان که این خواب خرگوشی را به مرگ خواهی برد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترامپ، نتانیاهو و سران عربستان سعودی زیرخاک ها خواهند پوسید و ما روزی در بیت المقدس نماز را به امامت امام خامنه ای مدظله العالی خواهیم خواند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم برای دفاع از مظلومان فلسطین بیانگر زنده نگهداشتن روز قدس است و تا محو اسراییل پیش خواهد رفت، افزود: مبدأ بیداری و هوشیاری مسلمانان روز قدس است و راهکارهای مقابله با اسراییل  بر اساس فرمان قرآن این است که در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: استقامت، مقاومت، بیداری با بصیرت قطعاً ما را به نتیجه خواهد رساند و امیدوارم روزی سازمان ملل از چنگال سران الکلی و وجدان مُرده خارج و به دست مسلمانان افتد.

برچسب‌ها