بجنورد- مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی روستایی به روستاهای باقیمانده در اقصی نقاط این استان با شتاب مطلوبی در حال انجام است که با اتمام گازرسانی به ۸۰ روستا، ۹ هزار و ۷۵۸ خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند خواهند شد.

۸۰روستا تا جشن اتمام گازرسانی در استان فاصله دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گازخراسان شمالی، مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی روستایی به روستاهای باقیمانده در اقصی نقاط این استان با شتاب مطلوبی در حال انجام است که با اتمام گازرسانی به ۸۰ روستا، ۹ هزار و ۷۵۸ خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند خواهند شد.

میربلوکی افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها در ۶ شهرستان با اجرای ۵۶۳ کیلومتر خط شبکه در حال انجام است؛ که شهرستان رازوجرگلان با  ۳۱ روستا در ۳ محور، شهرستان شیروان با ۹ روستا در ۲ محور، شهرستان مانه و سملقان با ۱۴ روستا در ۲ محور، شهرستان فاروج با ۱۵ روستا در یک محور، شهرستان جاجرم با ۴ روستا در  ۱ محور و شهرستان بجنورد با ۶ روستا در ۲ محور است.

وی تصریح کرد: تا کنون ۲۲ شهر و ۶۷۰ روستا از نعمت گاز بهره مندند که ضریب نفوذ شهری ۱۰۰درصد و ضریب نفوذ روستایی ۹۰ درصد است.

این مقام مسئول بیان کرد: اعتقاد به توسعه روستایی به عنوان محور فعالیت‌های دولت وجود دارد؛ و گازرسانی به روستاها نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت زندگی خانوار روستایی استان داشته است و انشاا... تا سال ۹۷ پرونده گازرسانی روستایی در خراسان شمالی بسته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین و ذی نفعان شرکت نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا اقدامات خوبی از جمله صدور آنی قبوض گاز در مرکز استان اجرایی شده و در آینده در تمام نقاط استان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها