زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری "دوّمین جشنواره ملّی شعر کار و کارگر" خبر داد.

دوّمین جشنواره ملی شعر کار و کارگر برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده اظهار داشت: این جشنواره به همت دفتر امور فرهنگی وزارت متبوع و با هدف شناسایی ورشد استعدادهای کارگران، بیان جایگاه اجتماعی نیروی کار، افزایش روحیه نشاط و امید و کسب مهارتهای زندگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره ملی شعر کار و کارگر در دو بخش کارگری و آزاد برگزار می شود گفت: حمایت از تولید کالای ایرانی (جایزه ویژه)، اهمیت کار و تلاش، تلاش، امید و نشاط اجتماعی، شأن و جایگاه اجتماعی نیروی کار و اقتصاد مقاومتی از محورهای این جشنواره است.

جهاندیده افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۰ تیرماه سال جاری از طریق آدرس پست الکترونیک: workculture@mcls.gov.ir برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان زمان و مکان برگزاری جشنواره را ۳۱ تیرماه سال جاری در تهران اعلام کرد. گفتنی ست در نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشورکه سال گذشته در کرج برگزار شد، سروده احمد محمودی گزیک؛ شاعر صنعتگر شاغل در شرکت سیمان خاش، بعنوان شعر برتر جشنواره انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

برچسب‌ها