همدان - کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع با رویکرد اخلاق اسلامی با حضور مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع با رویکرد اخلاق اسلامی در توزیع برق همدان برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع با رویکرد اخلاق اسلامی با حضور مدیران و کارکنان این شرکت در سالن جلسات شهید اختری برگزار شد.
یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این کارگاه آموزشی با اشاره به مصادیق عبادت اظهار داشت: کاری که از نظر اسلام ارزشمند است و انجام آن ثواب و ترک آن عقاب دارد عبادت است.
حجت‌الاسلام محمدحسن نادم خدمت به خلق را یکی از مصادیق عبادت دانست و گفت: مسئولیت شناسی در تمام زمینه‌ها باعث می‌شود انسان در مسیر خدا قدم بردارد و اگر انسان به این مهم رسید که از تمام کارهایش می‌تواند استفاده معنوی ببرد آن عبادت است.
وی با بیان اینکه اگر انسان هر کاری که انجام می‌دهد با یاد خداوند باشد عبادت است و در پیشگاه خداوند اجر دارد، ابراز داشت: هر چیزی که با ملاک و معیار عبودیت و بندگی خداوند باشد عبادت است، بنابراین باید همواره خود را در محضر خدا ببینیم.
این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: با توجه به وظیفه شرکت برق یکی از وظایف آن خدمات‌رسانی به مردم است که همین خدمات‌رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم اجر معنوی دارد.

برچسب‌ها