قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی از متلاشی شدن باند حرفه‌ای سارقان شب‌های مشهد با ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

تعقیب و گریز هالیوودی پلیس مشهد با دزدان پژوسوار

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ؛ سردار "قادر کریمی" در تشریح این عملیات ضربتی که توسط گشت‌های تجسس کلانتری سناباد، شهید هاشمی‌نژاد و فیاض بخش مشهد به نتیجه رسید، اظهار داشت: از چندی قبل گزارش سرقت‌های شبانه وسایل داخل خودرو در محدوده خیابان‌های دانشگاه، شهید کلاهدوز، خیام و دستغیب مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بررسی‌های اولیه پلیسی در این رابطه حاکی از آن بود که ۲ جوان با خودروی پژو ۲۰۶ مرتکب این سرقت‌ها می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شکایت مال باختگان و برای پیگیری این پرونده، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و سرکلانتری‌های پنجم و هفتم پلیس به صورت ویژه وارد عمل شدند.
سردار کریمی افزود: در حالی که مثلث پلیسی با حضور تیم‌های گشتی کلانتری‌های سناباد، شهید هاشمی‌نژاد و فیاض بخش مشهد با تشدید کنترل و مراقبت‌های شبانه تشکیل شده بود، ماموران کلانتری سناباد، خودروی پژو ۲۰۶ سارقان را شناسایی و به متهمان دستور ایست دادند.
اما ۲ سارق جوان با سرعت و در مسیر خلاف جهت از خیابان دانش سرای شمالی به خیابان صاحب الزمان (عج) و سپس چهارراه لشگر، بلوار جمهوری، بلوار کوشش، بلوار صبا و میدان گاراژدارها تغییر مسیر داده و در حال فرار، پس از تصادف با یک دستگاه موتورسیکلت متوقف شدند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس، راننده و سرنشین این خودرو را دستگیر و در بازرسی از پژو ۲۰۶ یک عدد باطری خودرو، کیف زنانه، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه چاقو، یک دستگاه سنگ فرز کشف کرد.
سردار کریمی اظهار داشت: ۲ متهم پرونده که در برابر شواهد و ادله موجود، راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند، تاکنون به ۵۰ فقره سرقت‌های شبانه در ۵۰ روز اعتراف کرده‌اند و با توجه به احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط متهمان، تحقیقات پرونده به دستور مراجع قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها