جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: برحسب اطلاعات واصله مبنی بر ورود مقداری مواد مخدر به شهرستان جوین، نیروهای مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شده و مقدار ۳۶ کیلو گرم مواد مخدر از یک دستگاه پژو گشف کردند

کشف ۳۶ کیلو گرم تریاک در شهرستان جوین


به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین از  کشف ۳۶ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو۴۰۵خبر داد.  

سرهنگ مهدی غلام زاده گفت: با کسب خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵حامل مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان جوین تیمی از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی  وارد عمل شدند.

وی افزود:  ماموران  با کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان جوین منتهی به شهرستان های اسفراین، گرمه، جاجرم، خوشاب و جغتای تحت نظر گرفته و بابازرسی های کنترل شده  خودرو  مظنون  را شناسایی ودر ورودی شهر متوقف نمودند.  

سرهنگ غلام زاده تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انتقال خودرو به مقرر انتظامی در بازرسی از خودرو مقدار ۳۶کیلو گرم از نوع تریاک کشف کرد.  

فرماندهی انتظامی شهرستان جوین با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: متهم ۴۷ ساله پس از تشکیل پرونده راهی دادسرای انقلاب اسلامی شهرستان جوین شد.  

لازم به توضیح است، که ظرف یک ماه گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان جوین قبل از این که قاچاقچیان بتوانند محموله های خودرا به مقصد برسانند بیش از یکصد کیلو گرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی شهرستان جوین کشف شده است.  

سرهنگ غلامزاده به قاچاق فروشان هشدار داد: کلیه حرکات ریز و درشت آنان باتیز بینی جان بر کفان نیروی انتظامی تحت نظر بوده و با متخلفان به شدت برخورو می شود.
         

برچسب‌ها