قدس انلاین : مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: به منظور رفاه حال نمازگزاران در روز عید فطر ساعت کاری قطار شهری افزایش خواهد یافت.

افزایش ساعت کار قطار شهری مشهد در روز عید سعید فطر

وحید مبین‌مقدم صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و به منظور رفاه حال زائرین و مجاورین امام رضا (ع) و برگزاری هر چه بهتر مراسم نماز عید فطر ساعت کاری خط یک قطار شهری در روز عید فطر افزایشی یک ساعته خواهد داشت.

وی افزود: سرویس‌دهی خط یک در سایر روزها از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود، ولی در روز عید سرویس‌دهی خط یک قطارشهری از ساعت ۶ صبح لغایت ۲۲ صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه  سرفاصله زمانی اعزام قطار به ایستگاه در روزهای تعطیل ۷ تا ۱۰ دقیقه است، این آمادگی وجود دارد در صورت نیاز و افزایش تقاضای سفر، سرفاصله زمانی اعزام قطار به ایستگاه را تا ۵ دقیقه کاهش دهیم.

وی گفت:همچنین به منظور رفاه حال زائران و شهروندان مشهدی در ۳ شب قدر نیز یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هفته گذشته مصادف با سیزدهم، پانزدهم و هفدهم خردادماه و همچنین جمعه هجدهم خردادماه به مناسبت روز قدس، قطارشهری مشهد با تمام توان به ارائه سرویس پرداخت و طی مدت یاد شده ۳۵۰ هزار مسافر از خدمات خط یک و ۲ قطارشهری استفاده کردند.

برچسب‌ها