ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با عدم اسکان برخی بخشداران و دهیاران در منطقه مسئولیت شان، تاکید کرد: بخشداران و دهیاران موکلف به سکونت در محل خدمت شان هستند.

بخشداران و دهیاران موکلف به سکونت در محل خدمت شان هستند / برای نوسازی اتاق کارم ۱۵۰ میلیون هزینه نکردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد حسین زادگان بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در استانداری مازندران با اشاره به اینکه طبق قانون بخشداران را موکلف کردیم در محدوده جغرافیایی کارشان سکونت کنند، اظهار کرد: در برخی از نقاط استان امکان اسکان مدیران فراهم نشد و درصدد رفع این مساله هستیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر قدس مبنی بر عدم رسیدگی به مناطق حاشیه نشین استان گفت: طی سالهای گذشته اتفاقات خوبی در اینگونه مناطق افتاد اما ایده آل نیست .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اضافه کرد: امکانات اولیه مستقر و بهسازی این مناطق صورت گرفت و اداره کل امور اجتماعی استانداری نیز پیگیر اقدامات در این حوزه است.

حسین زادگان با بیان اینکه متاسفانه شاهد عدم اعتماد مردم به مدیران هستیم، خاطرنشان کرد: بعلت عملکرد نادرست مان موجب شدیم که این دیدگاه شکل گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در پاسخ به سوالی درخصوص هزینه ۱۵۰ میلیونی نوسازی اتاق کارش گفت: اتاق ما هزینه زیادی نبرده است، فقط کمی بزرگ تر شد و یک سالن ۳۷ نفره ایجاد کردیم.

حسین زادگان با اشاره اینکه نمی دانم این رقم نوسازی را از کجا آورده اید، اضافه کرد: ما کیفی سازی کردیم نه اشرافی گری.

وی ادامه داد: به عقیده بنده، معماری نهادهای دولتی مهم، باید خاص باشد!

گفتنی است حسین زادگان پس از آغاز مسوولیتش بعنوان فرماندار ساری تاکنون حاضر به گفتگو با رسانه ها نشده بود و پس از چندماهی که به کسوت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درآمد، برای اولین بار روبروی خبرنگاران نشست و پاسخگوی پرسش هایشان شد.

برچسب‌ها