بشرویه- امام جمعه بشرویه با اشاره به راه اندازی فتنه های داخلی گفت :دشمنان طرح توطئه  را با راه‌اندازی فتنه های داخلی دنبال کردند ولی ملت بصیر و فهیم ما در برابر این فتنه ها نیز ایستادند و امروز باید در جنگ اقتصادی نیز همانگونه ایستادگی کنید.

 ملت بصیر باید در جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،"حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین"صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطرکه با حضور باشکوه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بشرویه در مصلای نماز، برگزار شد با تبریک این عید بزرگ به نمازگزاران خاطرنشان کرد: روزه داران ماه مبارک رمضان با خودداری از گناه و مبارزه با هوای نفس خود جهاد اکبر را رقم می‌زدند .

وی با اشاره به اینکه روزه‌داری تمرینی برای کنترل هواهای نفسانی است افزود :در ماه مبارک رمضان نه تنها فقط جلوگیری از خوردن در طول روز است بلکه باید روحیه ایمان خود را با کنارگذاشتن گناهان بالا ببریم چرا که ماه مبارک رمضان درس بندگی خداوند است.

امام جمعه بشرویه افزود: باید تلاش کنیم که رفتار ما آنچنان شایسته باشد که یاور واقعی امام زمان (عج) باشیم.

شمس الدین در ادامه خطبه ها با اشاره به مناسبت های هفته خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عواملی که در سلامت هوا نقش اساسی دارد گیاهان هستند که باید در رشد و پرورش آن در حوزه منابع طبیعی تلاش کرد و از تمام مسئولانی که در عرصه تولید و خط مقدم حفاظت و حراست از کشاورزی خدمت می کنند تشکر می شود.

امام جمعه بشرویه با اشاره به شهادت موتلفه اسلامی هم بیان کرد :انقلاب  اسلامی به آسانی به دست ما نرسیده و از ۱۵ خرداد سال ۴۲ و حرکت عظیم امام راحل  زمینه ‌سازی انقلاب سال ۵۷ شد اکنون دشمنان اسلام قسم خورده اند که این انقلاب و اسلام را از بین ببرند چرا که مرکزیت حاکمیت تشیع بوده و دین مبین اسلام را در جهان گسترش می‌دهد.

شمس الدین با تأکید بر افزایش بصیرت خاطرنشان کرد :خوشبختانه با بصیرت بالای مردم و هدایت‌های پیامبرگونه امام خامنه ای مسیر انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حجت خداست و باید جهان را آماده کنیم.

شمس الدین  با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: افزود: برای از بین بردن اخلاق  غیرت مردم  در فضای مجازی بسیار تلاش می شود تا ایجاد فساد  کنند و بی غیرتی و خیانت را ترویج می کنند.

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: دشمنان قصد دارند کانون خانواده را از بین ببرند چرا که می‌دانند کانون خانواده باعث استحکام  در کشور می‌شود.

شمس‌الدین با اشاره به راه اندازی فتنه های داخلی هم گفت :دشمنان طرح توطئه  را با راه‌اندازی فتنه های داخلی دنبال کردند ولی ملت بصیر و فهیم ما در برابر این فتنه ها نیز ایستادند و امروز باید در جنگ اقتصادی نیز همانگونه ایستادگی کنید.

 وی افزود :در حوزه اقتصاد مقاومتی به ویژه در شهرستان خودمان باید تلاش شود تا تحقق پیدا کند بویژه در دامداری و کشاورزی بشرویه بسیار رونق دارد و رتبه برتر در استان خراسان جنوبی  را دارا است و البته با توجه به کمبود نزولات جوی باید صرفه‌جویی شود و قدم‌های خوبی در این جهت برداشته شده است.

امام جمعه بشرویه در ادامه با یاد و خاطره شهدا از جمله شهید چمران  گفت :این شهید بزرگ در کردستان مبارزه کرد و جانانه ایستاد آن زمانی که عده ای را در شرق کشور به جان مردم انداختند و ناامنی ایجاد کردند و عده ای را در غرب کشور ولی توطئه آنها نقش بر آب شد امروز باید همه بیدار و هوشیار باشید و با بصیرت و دست در دست یکدیگر برای پیشرفت تلاش کنیم .

برچسب‌ها