قدس انلاین : به نظر می‌رسد نباید از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی انتظاری در زمینه حمایت از تیم‌های لیگ برتری داشت.

"هیچ"؛ تمام سهم مجلس‌نشینان مشهد در حمایت از تیم‌های لیگ برتری

فصلی که گذشت برای تیم‌های لیگ برتری مشهد اصلا خوش یمن نبود و در نهایت این مشکی پوشان بود که از لیگ برتر بعد از سه فصل سقوط کرد و پدیده را برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر تنها گذاشت تا این تیم به تنهایی جور شرق کشور را برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر بکشد.

پدیده و مشکی پوشان در فصلی که گذشت بارها و بارها با مشکلات متعدد مالی مواجه شدند اما مسئولان خراسان رضوی هیچ تمایلی برای حمایت از این تیم‌ها از خود نشان ندادند و در نهایت این مشکی پوشان بود که با غم و اندوه لیگ برتر را ترک کرد.

در طول فصل بارها و بارها مسئولان و مالکان مشکی‌پوشان عنوان کردند که دست تنها هستند و تنها در معدود مواردی بود که شهرداری چه در دوره حاضر و چه در دوره قبلی به صورت موقت به داد این تیم رسیدند اما به راستی چرا سیاست مدونی برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری مشهد وجود ندارد و خلاء موجود در این زمینه چیست؟

سهم نمایندگان مشهدمقدس در مجلس شورای اسلامی در این حوزه چیست؟ قطعا هیچ فرد عاقلی از نمایندگان مشهد انتظار ندارد که به این تیم پول مستقیم تزریق کنند اما این انتظار وجود دارد که پای صنایع را به این تیم‌ها باز کنند و از سوی دیگر انتظار است به عنوان مجلس‌نشین نقش موثر و مستقیمی در سیاستگذاری و تدوین قوانین برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری داشته باشند.

نمایندگان مشهد در سال‌های اخیر جز حضورهای نمایشی در ورزشگاه چه حمایتی از تیم‌های لیگ برتری مشهد صورت داده‌اند؟ به نظر می‌رسد در سقوط تیم فوتبال مشکی‌پوشان سهم نمایندگان مشهد کمتر از بازیکنان و مدیران این تیم نباشد. در واقع مشکی پوشان از نظر پشتیبانی بیرونی کم آورد.

تا مدت‌ها نیز صحبت از این بود که آیا پدیده در فصل آتی در لیگ برتر ادامه خواهد داد و یا خیر و جالب اینکه در تمام این مدت بازهم مجلس‌نشینان مشهد واکنشی نداشتند. باید این سئوال را پرسید که در پازل فکری نمایندگان محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی به راستی ورزش حرفه‌ای در کجا قرار دارد؟

مشکی پوشان نیز در روزهای اخیر بارها و بارها به دنبال فروش سهمیه خود بود و باز هم در این مدت ردپا و سهمی از حضور نصیب نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی نشد.

این روزها این سوال بیشتر از هر روز مطرح است که نمایندگان محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی قرار است چه کمکی به فوتبال حرفه‌ای مشهد در لیگ برتر داشته باشند؟ یادمان باشد فقط پدیده باقی مانده و اگر این تیم بازهم حمایت نشود آن زمان نمایندگان باید بیشتر از گذشته مورد بازخواست رسانه‌ها و افکار عمومی قرار بگیرند.

برچسب‌ها