یزد - مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی هم زمان با سراسرکشور در دهه کرامت در استان یزد برگزار می شود.

هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان یزد برگزارمی شود

رقیه دوست فاطمیها در گفتگو با خبرنگار قدس انلاین با بیان این خبراظهارداشت: هشتمین  جشنواره ملی کتابخوانی رضوی هم زمان با سراسر کشور در دهه  کرامت برگزار می شود و این استان آمادگی کامل را برای بر گزاری این رویداد مهم فرهنگی را دارد، طرح و پوستر این رویدادمهم با حضور مسئولان استانی رونمائی شده است .

وی افزود : در این دوره از جشنواره  ۷عنوان کتاب برای مخاطبان رده سنی  کودک و نوجوان و بزرگسال  معرفی شده و علاقه مندان  برای حضور در این رویداد فرهنگی می توانند با مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان  www.yazdpl.ir فایل کتابها را دریافت کنند.

دوست فاطمیها با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پایان تیرماه است تصریح کرد: علاقه مندانی که می خواهند دراین دوره ازجشنواره شرکت کنند می توانند به دو صورت انفرادی و خانوادگی  حضور داشته باشند .

وی با بیان اینکه  این دوره از جشنواره به دو صورت مکتوب والکترونیکی است گفت: پاسخنامه های مکتوب کتاب ها در همه کتابخانه های استان موجود است و علاقه مندان به حضور در این جشنواره با مراجعه به آدرس www.razavi.iranpl.ir ضمن تکمیل  فرم ثبت نام  به صورت الکترونیکی درهشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: امیدواریم تمام دستگاههای اجرایی استان دربرگزاری هرچه بهتر این جشنواره ما را یاری کنند.

برچسب‌ها