قدس انلاین : نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ۱۰ تیرماه در نیشابور خبرداد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان رضوی سفر می کند

 هاجر چنارانی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری نیشابور که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته ۱۰ تیرماه همزمان با سالروز ورود امام رضا(ع) رئیس مجلس شورای اسلامی در نیشابور حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه به موضوع حضور شکار آمریکایی ها در حیات وحش نیشابور اشاره کرد و افزود: ما باید بدانیم واقعا حضور ۴ تفنگدار آمریکایی در منطقه حیات وحش نیشابور چه نتیجه برای شهرستان داشته است زیرا ما امروز برای علوفه آهوها دچار مشکل هستیم.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر واقعا قوچ ها تعدادشان در نیشابور زیاد است اعلام کنید تا به شکارچیان و مردم بومی اطلاع دهیم و این موضوع را در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی منعکس کرده ایم.

وی ابراز کرد: ما بحث FATF را به به ۲ ماه تعویق انداختیم تا ابتدا بحث برجام معلوم شود و بعد از اینکه منافع ما در برجام تامین شد بحث FATF را پیگیری خواهیم کرد.

چنارانی بیان کرد: نیشابور ، شهرستانی خیرساز است ، ما متاسفانه در منطقه کرد ها در نیشابور گاز نداریم ودر رابطه با این موضوع به مشکل مواجه شده ایم.

وی گفت: صنعتگران و کشاورزان ما نیازمند حمایت ویژه دارند و این دو رکن اصلی شهرستان است که خوشبختانه در استان و کشور از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

برچسب‌ها