قزوین_ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مأموریت برجام ۲ و ۳ برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

مأموریت برجام ۲ و ۳ برای تضعیف  نظام جمهوری اسلامی است/ دشمن قصه نفوذ را از سرگرفته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدحسین صفارهرندی شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی با جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در سازمان بسیج رسانه این استان اظهار داشت: برای بنده توفیقی است که در خدمت اصحاب رسانه هستم.

وی افزود: در حال حاضر کشور در شرایط خاصی قرار دارد و امروز در کشور ورزیده تر شده ایم؛ امروز خامی ها و بی تجربگی هایی که در گذشته وجود داشت، نیست و برخی از نگرانی های گذشته وجود ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند برای اشغال یک سرزمین زمانی می توانند اقدام کنند که پیوند میان مردم و حکومت به حداقل رسیده باشد و حکومت میان مردم مقبولیت نداشته و توان دفاعی خود را نیز از دست داده باشد و طراحی آنها مبتنی بر دست گذاشتن بر نقاطی مانند مسائل اقتصادی یا دامن زدن به مسائل اختلافی است که از نگاه آنها می تواند مشکلات کشور را عیان کند و مردم را تحت فشار قرار دهد.

صفارهرندی عنوان کرد: دشمنان بیان می کنند و معتقد هستند که اگر تمام اقدامات محدود کننده را برای جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم و بین مسوولان تعارض جدی نباشد اعمال تحریم ها اثرگذار نخواهد بود و برای به نتیجه رسیدن باید از درون آن کشور استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تحریم ها موجب بروز نگاه متفاوت در بین مسوولان نسبت به راه های برون رفت و ایجاد دوقطبی در کشور می شود و این دوقطبی هرچه بیشتر باشد به نفع طراح بیرونی و دشمن خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز باید مراقب توطئه های دشمنان و ضد انقلاب باشیم چراکه اعضای حزب توده و منافقان به این نتیجه رسیده اند که باید با قسمتی از جمهوری اسلامی که بر سر صلح و آزادی قابل مذاکره هستند وارد مذاکره شده و یک ائتلاف بزرگ درون و برون حکومت را حول محور آزادی برپا کنند تا دو مرتبه به درون کشور باز گشته و فرصت های از دست رفته را احیا کنند.

صفارهرندی تشریح کرد: به نظر می رسد که دشمن در دوران جدیدتری از تحریم ها احساس می کنند که بخشی از برنامه ریزی هایشان می تواند جوابگو باشد و بر آن متمرکز هستند و آنها قصه نفوذ در داخل حکومت را از سر گرفته اند.

وی مطرح کرد: به نظر می رسد تلاش هایی که عناصر ضدانقلاب در سه دهه برای پیوند با بخش هایی از درون حکومت انجام دادند ناکام نبوده و اقدام آنها منجر به نامه نگاری صد و اندی از فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا می شود؛ این موضوعات باید برای مردم تبیین شود که ماجرا چیست؟ چنین ماجراهایی همان جنگ است، جنگی که علیه کشور ایران با اسلحه قرار بود شکل بگیرد، دشمن وقتی دید با اسلحه جواب نمی دهد با این روش و شیوه وارد جنگ شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یادمان باشد این نوع حرفها خیرخواهانه نیست و در دل آن طرحی است که طراح اصلی آن دشمن است که پشت مرزهای ایران کم آورده و به دنبال حیله است.

صفارهرندی عنوان کرد: کسانی که هدف نامه نگاری مذاکره با آمریکا را نگرانی از وضعیت مردم و جلوگیری از جنگ اعلام می کنند دروغ می گویند چون مذاکره بر سر توان نظامی که دارایی ایران است موجب خوشحالی دشمنان و خلع سلاح کشور خواهد شد.

وی با طرح این سوال که «چطور می شود که اشغال سرزمینی و قدرت دفاعی حکومت را گرفت؟»، یادآور شد: این امر زمانی محقق می شود که ارتباط بین مردم و حکومت به حداقل برسد و حکومت نه در میان مردم وجاهت داشته باشد و به لحاظ کارآمدی دفاع از خود را داشته باشد؛ مأموریت برجام ۲ و ۳ این است که جمهوری اسلامی را به موجودی ناتوانی تبدیل کند که برای تضعیف آن، نیروی روبه رو زحمت زیادی را متحمل نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افرادی که می گویند ما برای مذاکره با آمریکا نامه نگاری کردیم تا از وقوع جنگ جلوگیری کنیم، این دروغ بزرگی است و این مذاکره کردن آمریکا با ایران بر سر دارایی های اصلی خودش است و افرادی اصرار به این فرمول دارند و به اسم دلسوزی به مملکت و مردم است، دروغ می گویند.

برچسب‌ها