قزوین_ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:  گرامیداشت یاد کسانی که جان خود را فدای عزت و عظمت ایران اسلامی کردند تا اهداف و کلام امام محقق شود رسالتی مهم است؛ شهدا رفتند تا به ما بیاموزند که نتیجه استقامت و ایستادگی در مسیر آرمانها هرچند سخت و طاقت فرساست امابه پیروزی منجر می شود.

 نتیجه استقامت و ایستادگی در مسیر آرمانها پیروزی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد حسین صفار هرندی شامگاه سه شنبه در جمع مردم قزوین در مسجد امام حسن عسکری(ع) در مراسم پنجاه و سومین سالگرد شهدای موتلفه اظهار داشت: فعالیتی که شهیدحججی انجام داد بسیاری از مردم از محل جهاد این شهید آگاه نیستند؛ شهید حججی اهداف استراتژیکی که انجام دادند بسیار مهم بود و این شهید به عنوان فردی بود که توانست از شرارت داعش جلوگیری کند.

وی افزود: امروز جامعه جهانی پذیرفته که از جنس شهید حججی ها به دنیا آمدند و شر داعش را از دنیا نجات دادند؛ این شهیدان تعدادی محدودی بودند که در راه الهی قدم برداشتند و رفتند و حماسه های شهید حججی را آفریدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: گرامیداشت یاد کسانی که جان خود را فدای عزت و عظمت ایران اسلامی کردند تا اهداف و کلام امام محقق شود رسالتی مهم است؛ شهدا رفتند تا به ما بیاموزند که نتیجه استقامت و ایستادگی در مسیر آرمانها هرچند سخت و طاقت فرساست امابه پیروزی منجر می شود.

صفارهرندی عنوان کرد: پیروزی در جنگ به عنوان پیروزی تمام ملت بوده و شیرینی ایستادگی یک ملت لذت بخش و وصف ناشدنی است و ما می توانیم در این شرایط نیز با وحدت و استقامت شیرینی ماندگاری را به مردم بچشانیم.

وی اضافه کرد: افرادی که اعتقاد دارند به دیگران متوسل شوند و اینکه راه تأمین امنیت، متوسل شدن به دیگران است، اشتباه کردند؛ کسانی که تصور می کنند با توسل به بیگانگان و دادن باج و تحمیل هزینه های سنگین به کشور می توانند مشکلات را حل کنند در اشتباهند و پشیمان خواهند شد و بهتر است سرنوشت صدام و قذافی و شاه را به یاد بیاورند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران کشور یادآور شد: کسانی که خود را به قدرتها پیوند می زنند و دندان تیز کرده اند با دادن بهای از دست دادن همه دارایی خود با آمریکا سازش کنیم سخت در اشتباهند و عاقبت خوشی نخواهند داشت؛ فردی که خود را به قدرتهایی چنین پیوند می زند تا امنیت تأمینش شود متضرر می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افرادی که برای همکاری با آمریکا دندان تیز کرده اند، این بهاء از دست دادن بخشی از دارایی های کشور است و عده ای وسوسه شدند تا وارد مذاکره شدند تا غول بی شاخ و دم شوند؛ به گواهی آنچه در کشورهای منطقه دیدیم باید توجه داشته باشند.

صفارهرندی مطرح کرد: تعریف هایی که آمریکا بیان می کند، تنها حرف است و قاعده نیست؛ در سوریه هم قرار بود سرنوشت عراق تکرار شود اما بشار اسد عاقلانه رفتار کرد و با مقاومت خود و کمک ایران توانست داعش را از سرزمین خود بیرون کند.

وی اضافه کرد: امروز بخش های عمده ای در کشور به کمک نگاهی که داریم توانسته ایم کشورهای منطقه را نجات دهیم و خودمان امروز به مسیری رسیدیم که باید راه دیگری را در پیش بگیریم که این جای نگرانی است.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران کشور بیان کرد: قرار بود به محض امضای برجام، تمام تحریم ها علیه ایران برداشته شود و این راه غلطی بوده است و امروز افرادی پیشنهاد می دهند که برای خارج شدن از وضعیت کنونی باید به دنبال تعامل با آمریکا حرکت کنیم؛  مگر مذاکره نکردیم تا تحریم ها برداشته شده و به زعم برخی نان و آب مردم تأمین شود و شاهد سیل برکات باشیم اما نتیجه چه شد؟

صفارهرندی گفت: امروز در آمریکا میزان بدهی های آمریکا از تولید ناخالصی ها بیشتر است و کشوری که به دلیل استیصال خود مجبور به راهزنی بوده و این اشتباه محض است که به این کشور اقتدا کنیم؛ آمریکا در اوج استیصال اقتصادی است و با گدایی و راهزنی از کشورهای عربی دارد مشکلاتش را حل می کند.

وی یادآور شد: برخی فکر می کنند آمریکا مانند دهه ۶۰ میلادی ثروتمند است که می تواند هزینه کند در حالی که امروز ۵۰ میلیون خانواده در این کشور دچار فقر آزار دهنده هستند؛ چرا باید برای تأمین زیرساخت های خود به آمریکا اتکا کنیم؟

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران کشور گفت: ۱۰۰ نفر از فعالان سیاسی امروز به جای تبعیت از قرآن کریم به آمریکا نامه نوشته اند؛ قرآن صراحتا اعلام می کند که «اگر تکیه ات را به سمت جریانی بردی که در رأس ستمگران است، منتظر آتشی باش که عذاب آور است».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شاخص های برجسته شهدای موتلفه گفت: این شهداء غیرت ورزی نسبت به دین، نسبت به مردم، نسبت به استقلال کشور داشتند؛ امروز اجازه نمی دهیم مصلحت کشور فدای جاه طلبی های برخی باشد و نسبت به دغدغه های مردم تعصب داریم و نمی توانیم از موضع بی تفاوتی نسبت به شکم سیری در مقابل گرسنگی عده ای دیگر سکوت کنیم.

صفارهرندی تصریح کرد:در سالگرد  شهدای موتلفه باید بدانیم که تمام این دارایی های بزرگ در معرض مخاطره است و باید امروز مطالبه گر باشیم.

برچسب‌ها