کرج- رییس هیئت دوومیدانی استان البرز از به ثمر نشستن پیگیری های چندین ساله و تامین اعتبار میلیاردی برای تکمیل پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی کرج خبرداد.

تکمیل پیست دوومیدانی شریعتی کرج اعتبار میلیاردی گرفت

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: خوشبختانه اعتباری مناسب برای خرید و نصب پیست تارتان قدیمی ترین پیست کرج اختصاص یافته است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: در حال حاضر آگهی مناقصه این پیست اعلام شده و به زودی با اعلام برنده مناقصه وانجام فرایند اداری عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مرادی با قدردانی از حسن توجه و پیگیری های مدیرکل ورزش استان برای حل مشکل خانواده دوومیدانی البرز گفت: در مجمع سالیانه این هیئت که هفته گذشته برگزار شد تکمیل پیست شریعتی به عنوان مهمترین مطالبه ورزشکاران مطرح شد و خوشبختانه با قول مساعد مدیرکل ورزش استان برای تکمیل روبرو شد.

رییس هیئت دوومیدانی استان البرز تصریح کرد: زیرسازی پیست در سال های گذشته وبا همکاری شهرداری انجام شده و با تکمیل پیست واجرای روکش تارتان استاندارد لازم برای انجام تمرینات و مسابقات در این ورزش به شکل چشمگیری بالا می رود.

وی در پایان گفت: ترمیم پیست ورزشگاه انقلاب نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی این پیست نیز در بخش های آسیب دیده ترمیم خواهد شد.

برچسب‌ها