قدس انلاین : نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل صنعت گردشگری در نیشابور فراهم بوده و نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری به این موضوع هستیم.

پتانسیل لازم برای ایجاد صنعت گردشگری در نیشابور فراهم است

حمید گرمابی ظهر پنجشنبه در بازدید از هتل امیران نیشابور اظهار کرد: در قرن حاضر دو صنعت رایانه و گردشگری همچنان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: در صنعت گردشگری اتوماسیون جای انسان ها را می گیرد. نیشابور پتانسیل های زیادی برای گردشگری دارد ولی گردشگری در شهرستان نیازمند زیرساخت ها و چارچوب های لازم است.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تاسیس فرودگاه یکی  نیازهای رونق صنعت گردشگری در نیشابور است و در صورت تاسیس فرودگاه مبدأ توریست و گردشگر نیشابور خواهد بود.

وی ادامه داد: فرودگاه بستر توسعه است و باید تاکید کرد از ۵۶ شهر در کشور که دارای فرودگاه هستند هیچکدام پتانسیل گردشگری نیشابور را ندارند.

گرمابی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری نهاد های متولی  زیرساخت های صنعت گردشگری و جذب توریست از کشور های خارجی را در شهرستان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: نیشابور به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری در کشور انتخاب شده است و متاسفانه تفاوت زیادی از نظر امکانات با اصفهان و شیراز دارد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل های جذب گردشگر در نیشابور فراهم است و تحقق این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است.

برچسب‌ها