همدان - نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت :خدمت رسانی جناح بندی نمی شناسد واجازه نمی دهیم مباحث سیاسی به شهرک مدیریت شهری آسیب برساند.

خدمت رسانی جناح بندی نمی شناسد
به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛  علی فتحی در جمع خبرنگاران افزود: جای تفکرات سیاسی در محافل سیاسی است چرا که شهر ، کوچه و خیابانها نیاز به توسعه ، مسائل عمرانی ، آسفالت ، جدول و خدمات شهری دارد .لذا اجازه نخواهیم داد مباحث سیاسی به شهر و مدیریت شهری آسیب برساند.
فتحی اضافه کرد: عده ای بدنبال تفرقه افکنی هستند که به منافع شخصیشان برسند ، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری"بزرگترین مرگ بر آمریکا ، خدمت به مردم است" لذا در پیروی از منویات رهبری باید خدمت رسانی به مردمگاولویت کارها باشد.
وی ادامه داد: شورای پنجم و فراکسیون امید که اکثریت شورا را تشکیل می دهند، فارغ از بحث ها و جناح بندیهای سیاسی است و صرفا بدنبال خدمت رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت شهر همدان هستند.
فتحی  در خصوص انتصابات و تغییرات اخیر مدیران در شهرداری همدان اظهار کرد: شورا اختیار عمل را به شهردار داده و از مدیران منتخب در مدیریت شهری این موضوع کاملا مشخص است که شاخصه معرفی این مدیران ، توانمندی و کارآمدی آنها است . 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان سخنانش یادآور شد: فراکسیون امید در راستای منافع شهروندان قدم برداشته و و در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری جهت توسعه و آبادانی شهر حمایت خود را از شهردار و مدیریت شهری بعمل می آورد.

برچسب‌ها