شهرکرد-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از پیش بینی ۳۶۱ مگاوات پیک مصرف برق این استان در سال جاری خبر داد.

پیش بینی پیک بار ۳۶۱ مگاوات مصرف برق در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی گفت : پیک بار مصرف برق استان سال گذشته درهفتم مرداد ماه به عدد ۳۵۱ مگاوات رسیده  و امسال پیش بینی می کنیم با ۱۰ مگاوات افزایش نسبت به سال گذشته به رقم ۳۶۱ مگاوات افزایش یابد.

فرهزاد در ادامه افزود : با توجه به کاهش دمای هوا نسبت به سال گذشته ، طرح های اجرایی حوزه بهره برداری ، بهره برداری از نیروگاه خورشیدی شرکت سیمان شهرکرد(۱.۴ مگاوات) ، اجرای برنامه های مدیریت مصرف در بخش های مختلف و جلب مشارکت کشاورزان و صنایع ، استفاده از ظرفیت مولدهای خود تامین (۶ مگاوات)  و... مجموع پیک مصرف سه ماهه اول سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۲۲/۱ درصد کاهش داشته است .

وی اجرای برنامه های تشویقی در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، ادارات و مشترکین دارای مولدهای خود تامین را از جمله اقدامات این شرکت در راستای کاهش پیک بار مصرف برق عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیشترین مشارکت در مردم در برنامه تشویقی مربوط به  بخش کشاورزی می باشد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در پایان این خبر تاکید کرد: ضروری است با فرهنگ سازی صحیح مردم را نسبت به مصرف بهینه انرژی تشویق کنیم تا همه از برقی پایدار و مطمئن بهره مند باشند.

برچسب‌ها