یزد - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت : در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از یک هزارو ۱۰۰نیکوکار یزدی به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند.

۱۱۰۰ نیکوکار یزدی به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، بابیان اینکه درماه مبارک رمضان امسال حدود هزار و ۱۰۰ نیکوکار یزدی به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند، اظهارداشت: ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد استان یزد و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان سال جاری نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان اقدام کردند.

وی با اشاره به مشارکت مردم خداجوی استان در طرح‌های خداپسندانه این نهاد ادامه داد: حامیان نیکوکار در ماه مبارک رمضان سال جاری حمایت ۴۷۳ یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و ۸۵۸ فرزند نیازمند غیر یتیم را به‌عنوان طرح محسنین عهده‌دار شدند تا ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آنان کمک کنند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت گسترش شبکه حامیان و حامی یابی مبتنی بر نیاز محرومان در زمینه‌های معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، جهیزیه و تحصیل دانش آموزان یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد در سال گذشته هشت میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

مشعل چی با اشاره به کسب رتبه نخست استان یزد در حوزه اکرام ایتام و محسنین در سال ۹۶ طبق شاخص‌های مشخص‌شده برای این بخش افزود: ۲۸ هزار حامی نیکوکار حمایت چهار هزار یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را بر عهده‌دارند.

برچسب‌ها