صفهان_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره استانی چادرهای آسمانی، گفت: در این جشنواره از فعالان، نخبگان، هنرمندان و افراد برجسته و برگزیده در زمینه ترویج عفاف و حجاب تجلیل به عمل می‌آید.

جلوه‌های برتر حجاب، توسط پلیس اصفهان تجلیل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از اجرای موفق و اثر گزار ۲ دوره برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی توسط معاونت اجتماعی ناجا، اولین دوره استانی این جشنواره امسال در تعدادی از استان ها از جمله استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره ۱۶ تا ۲۱ تیرماه هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب برگزار و از فعالان، نخبگان، هنرمندان و افراد برجسته و برگزیده در زمینه ترویج عفاف و حجاب با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول، محورهای جشنواره شامل کتاب، تصویرسازی، عکس، پوستر، نقاشی، انیمیشن و کاریکاتور عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ تیرماه شخصاً به دبیرخانه جشنواره به نشانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره آموزش و مشارکت‌های عمومی واقع در میدان تاریخی حضرت امام (ره) و در شهرستان‌ها نیز به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مربوطه تحویل دهند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۸۳۰۰۲ تماس حاصل نمایند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره در هفته عفاف و حجاب برگزار و در حاشیه آن نیز نمایشگاهی از آثار ارسالی برگزار خواهد شد.

توقیف محموله میلیاردی اسکیت قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله اسکیت خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل تعداد ۵۴۶ کارتن اسکیت خارجی بود که راننده آن مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ بابا کلانی از دستگیری راننده در این زمینه خبر داد و بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۳ اعلام‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۳ کیلو تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا زکشف مقدار ۲۳کیلوو۸۰۰گرم مواد تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید امامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمد حسین باباکلانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ازاین خودرو مقدار ۲۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو و زیر بار سنگ آهن جاساز شده بودکشف شد.

سرهنگ باباکلانی بیان داشت : در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان وسرکشی به آنان نخواهد داد.

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت و کشف ۳۰ کیلو گرم سیم برق خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ حین گشت زنی موثر وهدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به شخصی که در حال حمل گونی بود مشکوک شده و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی از وسایل همراه متهم مقدار ۳۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی به ارزش ۱۱ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، گفت:اگر موارد مشکوکی مانند خودروی یا شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا به ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو را اعلام کنند واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل میکند یا انباری به دپوی این نوع سیم ها مبادرت می کند، پلیس می تواند با بررسی بیشتر در خصوص دستگیری سارقان اقدام کند.

اعتماد بی جا حساب شهروند اصفهانی را خالی کرد

رئیس پلیس فتای استان از دستگیری فردی که با بدست آوردن اطلاعات بانکی یکی از شهروندان خریدهای اینترنتی انجام می داد خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اینترنتی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب او، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: در نتیجه تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس فتا و ردگیری دقیق متهم از طریق سرنخ های به جای مانده نهایتاً متهم که از دوستان و نزدیکان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد بیان داشت: متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی، اطلاعات کارت بانکی او را بدست آورده است و مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب او برداشت کرده است.

سرهنگ مرتضوی در پایان اشاره کرد : امروزه قفل ها و گاوصندوق های غول پیکر جای خود را به رمزها داده اند، این رمزها همانگونه که بسیار ساده قابل استفاده می باشند می توانند خطرناک و مشکل ساز شوند به گونه ای که تنها با افشا شدن یک رمز موجودی حساب فردی به طور کامل برداشت می شود.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در حفظ و نگهداری از کارت بانکی دقت نمایند، همچنین شهروندان محترم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

خستگی و خواب آلودگی یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از برخورد یک دستگاه سواری ساینا با تریلر ای ام سی در آزادراه شهید "کاظمی" و فوت یک نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ماموران پلیس راه "نجف آباد" از برخورد یک دستگاه سواری ساینا و کشنده ای ام سی در آزادراه شهید "کاظمی"، مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه یک سرنشین سواری ساینا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشین مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت تصادف، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه سواری ساینا ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در ادامه از رانندگان خواستهنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با دقت کامل به امر رانندگی توجه و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنید.

کشف ۱۲ دستگاه پراید مسروقه توسط پلیس شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ضربتی پلیس اصفهان در۲۴ ساعت گذشته و کشف ۱۲ دستگاه پراید مسروقه خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طرح ضربتی مقابله با سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه را اجرا کردند.

وی افزود: پس از اجرای این طرح ۱۲ دستگاه خودروی پراید مسروقه طی مدت ۲۴ ساعت کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متاسفانه اکثر مالباختگان به توصیه های پلیس در رابطه با مجهز کردن خودرو های خود به وسایل بازدارنده سرقت توجه نکرده و همین مستلزم ربوده شدن خودرو توسط سارقان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات کلیه کلانتری ها و یگان امداد اصفهان با استعداد و اکیپ های پر توان حضور داشتند گفت :طرح های تاکتیکی پلیس برای آرامش مردم در نقاط مختلف شبانه روز اجرایی می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این سارقان متاسفانه دارای سنین نوجوانی هستند ادامه داد:خانواده ها می بایست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار بزهکاری نشوند و فریب دوستان ناباب را نخورند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان تصریح کرد:با شناسایی مالکان وسایل نقلیه و تماس با آنان با دستور مقام قضایی پس از طی مراحل قانونی این وسائل مسروقه مکشوفه تحویل مالکان قرار گرفت.

تصادف زنجیره‌ای محور شمالی نجف‌آباد یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از تصادف یک سواری پژو با کامیون بنز و کامیون کشنده ولوو و فوت یک نفر در محور شمالی نجف‌آباد خبر داد.

سرهنگ حسین پور قیصری گفت: ساعت ۳ بامداد امروز مأموران پلیس‌راه "اصفهان-نجف‌آباد" از تصادف زنجیره‌ای ۳ خودرو در کمربندی شمالی "نجف‌آباد" مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک سواری پژو با کامیون بنز و کامیون کشنده ولوو تصادف کرده بود که متأسفانه راننده پژو در دم فوت شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای عدم توجه به جلو توسط راننده پژو اعلام‌شده است.

سرهنگ پور قیصری در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و در همه حال توجه کامل به جلو و اطراف داشته باشید تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

برچسب‌ها