همدا ن - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در ششم تیرماه در همدان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تعهدات خیرین در جشنواره نوزدهم محقق شده است.

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در همدان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ،فرزاد تیموری از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در ششم تیرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال همچون سال‌های گذشته جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در مناطق ۱۹گانه آموزشی برگزار می‌شود، افزود: روز چهارشنبه آیین اختتامیه جشنواره خیرین در همدان بر پا می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه رقم‌های خوبی از طرف خیرین تقبل شده است، عنوان کرد: تعهد خیرین در جشنواره نوزدهم ۲۶ میلیارد تومان بود که تاکنون ۸۰ در محقق شده است.

وی با بیان اینکه امید است جشنواره بیستم پربارتر از جشنواره‌های گذشته باشد، گفت: جشنواره بیستم از آذرماه سال گذشته آغاز شده و هفته نخست تیرماه این جشنواره پایان می‌پذیرد.

تیموری با بیان اینکه علیرغم تمام توجه و اعتبارات عمرانی خوبی که از طرف دولت و مجلس به موضوعات آموزشی می‌شود بخش آموزشی نیازمند مساعدت تک تک افراد است، ادامه داد: با توجه گستردگی جمعیت دانش‌آموزی و نیازهای روزافزون فضاهای آموزشی هر سال نیازمند مساعدت خیرین هستیم.

وی با بیان اینکه با کمک‌های خیرین می‌توانیم نیازهای مدارس را رفع کرده و محیط مناسبی را برای تحصیل و تربیت دانش‌آموزان فراهم کنیم، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی بیش از پنج مدرسه خیری به افتتاح و بهره‌برداری برسد.

منبع فارس

برچسب‌ها