قدس آنلاین : فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری عامل سرقت بزرگ انگشترهای فیروزه و عقیق در این شهرستان خبر داد.

سارق یک میلیاردی فیروزه و عقیق دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی چند فقره سرقت از خانه‌های مسکونی و تجاری در بخش زبرخان این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی بخش زبرخان تشکیل و عملیات شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی با راهنمایی تخصصی مقام قضائی بخش زبرخان و انجام تحقیقات فنی و پلیس به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد عامل یا عاملان این سرقت با یک دستگاه وانت پیکان به محل آمده و پس از شناسایی، منازل و یا مغازه‌های مورد نظر مرتکب سرقت می‌شوند.

بیات مختاری گفت: ماموران انتظامی پاسگاه قدمگاه در تحقیقات بعدی پرونده، عامل سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت:  در بازرسی از مخفیگاه متهم، حدود یک کیلوگرم نگین تراشیده فیروزه، 2 کیلوگرم انگشتر فیروزه و عقیق به همراه 45 قلم انواع اجناس سرقتی دیگر به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد و خودرو وانت پیکان نیز به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: متهم 38 ساله پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها