اصفهان- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۸۲ روحانی در ۱۵ شهرستان استان جهت فعالیت به عنوان مربی در دوره سبک زندگی اسلامی در آزمون کتبی این دوره شرکت می کنند.

آزمون مربیان سبک زندگی اسلامی در سراسر استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات به عمل آمده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی دوره های سبک زندگی اسلامی را برای دومین سال متوالی با گستردگی بیشتر در جوار حرم مطهر امامزادگان جلیل القدری که دارای ظرفیت هستند برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این دوره با رویکردی در راستای اهتمام به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه با استفاده از ظرفیت منحصر به فرد بقاع متبرکه برای دومین سال متوالی طرح زندگی به سبک اسلامی را در بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان و شاخص استان با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: این طرح در سال گذشته در چند بقعه متبرکه استان به صورت آزمایشی و محدود برگزار شد و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت اجرای این طرح مقرر شده تا این طرح امسال در جوار حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان بیشتری در استان برگزار شود که در این راستا طی فراخوانی جهت جذب مربی برای برگزاری این دوره از بین طلاب حوزه های علمیه ۱۸۲ نفر در سراسر استان برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری ادامه داد: در همین راستا و براساس برنامه ریزی های انجام شده آزمون کتبی مربیان سبک زندگی اسلامی روز جمعه ۸ تیر ماه ساعت ۹ صبح در ۱۵ شهرستان استان برگزار می شود که پس از مشخص شدن نفرات برگزیده این آزمون و برگزاری مصاحبه ۶۰ نفر برای گذارندن دوره های مربی گری به شهر مقدس قم اعزام می شوند و پس از اخذ مدرک مربی گری از سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مربی در اجرای این طرح مشارکت می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان شد: این آزمون با حضور ۸۰ نفر از شهرستان های اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، خمینی شهر، فلاورجان و برخوار به صورت متمرکز صبح روز جمعه ۸ تیر ماه در جوار حرم مطهر علامه مقبره مجلسی(ره) اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: این افراد از بین طلبه های خواهر و برادری که سن آن ها بین ۲۵ الی ۵۰ سال است و حداقل دارای مدرک تحصیلی سطح دو حوزه هستند انتخاب شده اند و در این آزمون شرکت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه یادآور شد: این طرح شامل دوره هایی با موضوعاتی همچون مهارت های فردی، فرزند پروری، ازدواج و همسرداری است که برای خانواده ها در جوار حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان استان اجرا می شود.

برچسب‌ها