قدس آنلاین: مدیر فرودگاه سبزوار گفت: دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا از سبزوار به مقصد تهران و بالعکس در روزهای یکشنبه و پنج شنبه به دلایل نامعلوم از سوی این شرکت هواپیمایی لغو شده است.

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه سبزوار

به گزارش قدس آنلاین علی‌اصغر روشن‌بین مدیر فرودگاه سبزوارگفت: لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در تعداد زیادی از فرودگاه‌های سطح کشور صورت گرفته و تنها در فرودگاه سبزوار نیست.

وی گفت: دلایل قطعی لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا تاکنون مشخص نشده و در حال حاضر پروازهای این شرکت معلق اعلام‌شده و به‌زودی دلایل لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا مشخص می‌شود.

مدیر فرودگاه سبزوار از جایگزینی شرکت هواپیمایی دیگری به‌جای شرکت هواپیمایی آتا در مسیر پروازی سبزوار – تهران و بالعکس خبر داد وافزود: مسافران نیز از تأخیر و برنامگی پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در مسیر سبزوار – تهران و بالعکس گلایه‌مند بودند.

روشن‌بین افزود: در حال حاضر پروازهای فرودگاه سبزوار در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه به مقصد تهران و بالعکس توسط شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ماهان انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در روز چهارشنبه به دلیل مشکلات ناوگان تا پایان تیرماه سال جاری در مسیر تهران - سبزوار و برعکس لغو شده است.

برچسب‌ها