قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان در دو عملیات غافلگیرانه، ۲۹۵ کیلوگرم مواد مخدر و یک قبضه اسلحه از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

کشف ۲۹۵کیلوگرم مواد مخدر در عملیات غافلگیرانه پلیس

به گزارش قدس آنلاین، سردار قادر کریمی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق زنجیره ای ۲ محموله مواد افیونی از استان های جنوبی کشور به خراسان رضوی دست یافتند.

وی افزود:ماموران انتظامی پس از پیگیری های گسترده اطلاعاتی، برای رویارویی با قاچاقچیان مسلح در حوالی سبزوار کمین کردند ودر شامگاه روز گذشته ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی زانتیا حامل مواد افیونی و خودروی پژو ۴۰۵ که وظیفه راه پاک کن داشت را در اقدامی غافلگیرانه و قبل از آن که قاچاقچیان فرصت پیدا کنند تا دست به اسلحه ببرند توقیف و در بازرسی از خودروی زانتیا ۱۶۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ نیز یک قبضه اسلحه کلاش و شش تیغه خشاب کشف شد.

کریمی تصریح کرد: پس از گذشت ساعتی، ماموران انتظامی استان برای کشف دومین محموله مواد افیونی در محور سبزوار به جوین وارد عمل شده و با توقیف خودروی پژو ۴۰۵ مقدار ۱۳۳ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی را در این عملیات دستگیر کردند.

وی عنوان کرد:در این عملیات ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برای دستگیری ۲ قاچاقچی  وارد عمل شده که با مقاومت این افراد در مقابل قانون رو به رو شدند و پلیس با استفاده از قانون بکار گیری سلاح آنها را به ضرب گلوله زخمی و زمین گیر کرد.

برچسب‌ها