سراوان- محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ومحمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستانهای سراوان،سیب و سوران و مهرستان از پروژه‌های دام و طیور و کشاورزی شهرستان سراوان بازدید کردند.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌های دام، طیور و کشاورزی شهرستان سراوان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،در ادامه سفرهای وزیران و مسئولین کشوری به شهرستان سراوان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه،محبی استاندار استان سیستان و بلوچستان، محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستانهای سراوان،سیب و سوران و مهرستان ،یارمحمدی نماینده مردم زاهدان و امینی فرد نماینده مردم شهرستانهای  ایرانشهر ، سرباز ،فنوج، دلگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان سراوان حضور یافتند و از نزدیک پروژه های دام و طیور و کشاورزی بازدید کردند.

در این سفر وزیر جهاد کشاورزی از نزدیک با کشاورزان و فعالین حوزه کشاورزی دیدار داشتند و با مشکلات و حوزه های مختلف کشاورزی و دامداری آشنا شدند و قول پیگیری و رفع مشکلات مردم را دادند.

وزیر جهاد کشاورزی خرمای مضافتی سراوان را از بهترین خرماهای کشور دانست و گفت :این محصول دارای برند است و طرفداران زیادی دارد و نیاز است در بحث صادرات و بسته بندی آن اقداماتی را در شهرستان سراوان داشته باشیم.

حجتی اظهار داشت: در کنار کم آبی و خشکسالی که کشور با آن مواجه است و شهرستان سراوان هم از خشکسالی چندین ساله رنج می برد ،باید برای بهره برداری بهتر از محصولات کشاورزی به روشهای مکانیزه  اقدام کنیم تا بتوانیم از  منابع آبی کمی که در اختیار داریم به نحو احسن استفاده شود.

برچسب‌ها