قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۹۶، با بهره برداری از ۱۴۸ طرح صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۴۲۴ نفر ایجاد اشتغال شده است.

اشتغال ۷۵ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،مسعود مهدی زاده مقدم با اشاره به سرمایه گذاری واحدهای به بهره برداری رسیده افزود: ۴۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط ۲۵۵۳ طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

وی گفت: از ۲۵۵۳ واحد به بهره برداری رسیده ۲۲۹ واحد از جمله واحدهای کارگاهی بوده که این واحدها به دلیل مزیت‌هایی مانند کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل ونقل، افزایش بهره وری بازاریابی، حذف زمان و کم کردن دغدغه‌های سرمایه گذاران برای تولید دارای متقاضیان قابل توجهی هستند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در رابطه با تعداد قراردادهای واگذاری حق انتفاع زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، افزود : ۳۹۶۴ قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین منعقد شده است که بر اساس این قراردادها ۲۰۴۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

مهدی زاده گفت : تعهد این شرکت در سال ۹۶ انعقاد ۲۰۰ قرارداد و واگذاری ۸۰ هکتار زمین بوده است که این تعهد به میزان حتی بیش از ۱۲۰ درصد اجرایی شد.

برچسب‌ها