۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 608059

حسین خنیفر از پیشنهاد تغییر نام دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: تغییر نام به دانشگاه تربیت معلم در شورای عالی آموزش و پرورش تأیید شده است که منتظر تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

نام دانشگاه فرهنگیان تغییر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین،حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: از سال آینده ۴۱ هزار دانشجومعلم، جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند که باید ظرفیت‌ها و پتانسیل دانشگاه فرهنگیان که مشتمل بر ۹۸ پردیس و مرکز آموزش عالی در سراسر کشور است، توسط رسانه ملی و رسانه‌ها تبلیغ و تببین شود.

وی در خصوص برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: بودجه انقباضی را در خصوص وضع موجود پیش‌بینی کردیم و برای بهسازی، بازسازی و مقاوم‌سازی پردیس‌ها و مراکز در سراسر کشور طی ۳ ماه باقی مانده تا ترم جدید تلاش می‌کنیم تا دانشجومعلمان در مراکز شایسته حضور یابند و تمام استان‌ها در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند.

خنیفر موضوع آزمون و مصاحبه را از محورهای اصلی در خصوص جذب دانشجومعلمان جدید در دانشگاه فرهنگیان برشمرد و افزود: تیم‌های عملیاتی شدن این امر در استان‌ها تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: موضوع بعدی بحث آموزش و برنامه‌ریزی آموزشی است که در معاونت آموشی در حال انجام و پیگیری است و این چهار محور اصلی برای جذب دانشجو معلمان جدید در دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است.

وی از پیشنهاد تغییر نام دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: تغییر نام به دانشگاه تربیت معلم در شورای عالی آموزش و پرورشتأیید شده است که منتظر تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها