قزوین_ فراخوان هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین منتشر شد.

فراخوان هفتمین جشنواره مطبوعات قزوین منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با هدف تعالی رسانه‌های استانی با حمایت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابت مثبت، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان، آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین بهره‌گیری از این قابلیت‌ها برگزار می‌شود.

جشنواره به‌منظور افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری، از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه‌های دارای مجوز رسمی برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آورد.

این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش تحلیلی- توصیفی، گزارش خبری، گزارش ورزشی، تیتر، عکس، صفحه‌آرایی، سرمقاله و یادداشت، یادداشت سیاسی و یادداشت اجتماعی برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ هشتم تیرماه تا بیستم تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی قزوین، فردوسی شمالی، نرسیده به چهارراه فلسطین، بحر کوچه فیاضی، پلاک ۱۳۱، واحد ۲، کانون فرهنگی زرشید ارسال کنند.

برچسب‌ها