قدس آنلاین:معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف ۶۴۰ دانش آموز دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به حرم مطهر رضوی خبر داد.

تشرف ۶۴۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد به حرم مطهررضوی

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی گفت: ۶۴۰ دانش آموز دختر از استان‌های کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان در قالب اردوهای زیارتی و تربیتی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی افزود: این زائران که برای نخستین‌بار به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، به مدت ۳ روز در مشهد مقدس میهمان امام رضا علیه‌السلام خواهند بود.

خاکسار درباره برنامه‌های تدارک دیده شده برای این زائران گفت: برنامه‌های متنوع و مختلفی همچون کلاس‌های آداب زیارت، سبک زندگی دینی، مداحی و مدیحه سرایی برای این گروه از زائران در رواق دارالهدایه حرم مطهر تدارک دیده شده و همچنین زائران نوجوان با حضور در رواق حضرت زهرا (س) از برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های مهدویت، امام شناسی، احکام و ... بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این گروه از زائران در مدت اقامت خود در مشهد الرضا (ع) در اردوگاه ثامن الائمه علیه‌السلام اسکان خواهند داشت، گفت: تغذیه این زائران با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است و یک وعده میهمان میهمانسرای حضرت رضا (ع) خواهند بود.

برچسب‌ها