سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین به اظهارات اسامه قواسمی سخنگوی جنبش فتح در مورد حمایت ایران از ملت فلسطین واکنش نشان داد.

کمیته های مقاومت مردمی: ایران کمک های زیادی به ملت و مقاومت فلسطین کرده است

به گزارش قدس آنلاین، ابو مجاهد در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک تاکید کرد که اظهارات قواسمی مبنی بر اینکه ایران هیچ کمکی به ملت فلسطین نکرده است، به هیچ وجه درست نیست، زیرا تمامی جهانیان می دانند که ایران همواره حامی و پشتیبان ملت و مقاومت فلسطین بوده است.

وی افزود: اینکه ایران کمک های خود را از طریق تشکیلات خودگردان تحویل ملت فلسطین نداده است، به این معنی نیست که اصلا کمکی در کار نبوده است و اجرای پروژه های عمرانی ایران در فلسطین نیازی به کسب تکلیف و تایید کسی ندارد.

ابو مجاهد اظهار داشت که قواسمی از رنج و محنت ها و فقر و فلاکت مردم غزه و اینکه چه طرف هایی برای کاهش این رنج ها به کمک آن ها آمده اند، چه می داند؟

سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی بیان کرد که ملت فلسطین خوب می داند که چه کسانی اقدام به اعمال مجازات بر آن ها و کاهش برق و محاصره نوار غزه کرده اند.

وی گفت که جنبش فتح می داند که اولین کسی که وارد سفارت اسرائیل در تهران شد و آن را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و حمایت رسمی و مالی از سازمان آزادی بخش به رهبری شهید یاسر عرفات به عمل آورد، چه کسی بود.

ابو  مجاهد تاکید کرد که ما نباید خوبی ها و حمایت های کسی را نادیده بگیریم و وظیفه داریم از این بابت از این طرف ها تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها