همدان- جلسه کمیسیون قوانین، مقررات و آموزش وزارت نیرو با حضور اعضا به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیسیون قوانین، مقررات و آموزش وزارت نیرو در توزیع برق همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، جلسه کمیسیون قوانین، مقررات و آموزش وزارت نیرو با حضور مسئولان دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، پژوهشگاه نیرو، شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و شیراز، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت فاضلاب تهران، شرکت آب منطقه‌ای زنجان و اصفهان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این جلسه با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق اظهار داشت: بیشترین بخش مصرف برق در استان در حوزه کشاورزی است که در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های همکاری پیش‌بینی شده است.

محمدمهدی شهیدی در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد ۲۰۱۸ در همدان گفت: با توجه به برگزاری دو رویدارد مهم با حضور سفیران کشورهای آسیایی در همدان نیز اقدامات لازم در حوزه تأمین و پایداری برق در زمان برگزاری اجلاس پیش‌بینی و انجام شده است.

محمد اسدی مسئول دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و دبیر جلسه نیز در ادامه به بیان اهداف این کمیسیون و طرح موضوع جلسه با عنوان اصلاح مقررات ناظر بر مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پرداخت.

همچنین در ادامه جلسه اعضا با بررسی مباحث مطرح شده به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

برچسب‌ها