ایرانشهر-اولین جلسه هم اندیشی هشتمین جشنواره رضوی در شهرستان ایرانشهر در محل دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق با حضور روسای ادارات فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

اولین جلسه هم اندیشی هشتمین جشنواره رضوی در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،در این جلسه وحید بامری، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر دستورات جلسه و همچنین فلسفه وجودی جشنواره رضوی و سازوکارهای آن را برای شرکت کنندگان در جلسه ارائه کرد.

در ادامه بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر با ابراز خرسندی از این حرکت فرهنگی و آشنایی و شناخت نسل جوان با ابعاد مختلف شخصیت امام رضا (ع) آمادگی این دانشگاه  را برای هرگونه کمک در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره  اعلام کرد.

همچنین احمد ابراهیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ایرانشهر قول مساعد داد تا دانشگاه نیز در کنار سایر دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهرستان با استفاده از ظرفیتهای انسانی این دانشگاه در هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره یاری رسان این کار فرهنگی و ارزشی باشند.

 در ادامه محمدعلی روهینا، معاون آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر ایرانشهر نیز نکاتی را در مورد اهمیت جشنواره رضوی بیان کرد و برای تبلیغات جشنواره و چاپ بنر قول مساعد داد.

 در پایان نمایندگان دستگاههای اجرایی شرکت کننده در جلسه با بیان نقطه نظراتشان قول مساعد در جهت هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره را دادند ، در پایان مصوبات ذیل به تصویب رسید:

*کد اختصاصی برای دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه ولایت، دانشگاه آزاد، شورای شهر،  شهرداری، آموزش و پرورش، دفتر تبلیغات جنوب شرق، بسیج طلاب و کمیته امداد ایجاد شود.

* تهیه و چاپ بنر از طرف شهرداری و شورای شهر صورت گیرد.

* بنرهای تبلیغاتی جشنواره رضوی به همت شهرداری در سطح شهر نصب شود.

* تمامی شرکت کنندگان در جلسه از فضای مجازی و پیام رسانهای داخلی جهت تبلیغات و هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره  استفاده کنند.

* از تریبون نماز جمعه جهت معرفی جشنواره اقدامات لازم صورت گیرد.

*مدیران دستگاههای حاضر با حضور تمامی پرسنل و خانواده در جشنواره شرکت کنند.

*جوایزی به برگزیدگان هریک از دستگاهها توسط همان دستگاه اهدا شود.

* از ظرفیتهای دانشگاهها و مراکز علمی در ایام ترم تابستانی با استفاده از دانشجویان حاضر در این دوره جهت مشارکت حداکثری اهتمام لازم صورت گیرد.

* تبلیغات جشنواره رضوی توسط هریک از دستگاهها به صورت وسیع و جدی پیگیری شود و حتی در پورتال آنها هم این کار صورت گیرد.

*در صورت مشارکت حداکثری هر دستگاه به لحاظ همکاری و آمار شرکت کننده ها آن دستگاه در اختتامیه مورد تشویق قرار گیرد.  

برچسب‌ها