کرج- فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عباسعلی محمدیان  اظهار کرد: در این مدت ۱۳۵ پرونده قضائی برای قاچاقچیان کالا دراین استان تشکیل شده که از مجموع آن ها ۱۱۶ فقره پرونده ١٠ میلیون ریالی، ۱۱ فقره پرونده ١٠٠ میلیون ریالی و ۸ فقره پرونده ٥٠٠ میلیون ریالی بوده است.

این مقام انتظامی گفت: در این مدت ۵۰۶ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۲۲ خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

وی افزود: بیشترین کالای کشف شده دراین مدت، دارو، انواع پوشاک، سیگار، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی، فرآورده های نفتی، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است .

سردار محمدیان با تاکید بر شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده، افزود: پلیس برای تحقق این شعار با قاچاق کالا و کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد.

وی یادآورشد: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه دراین استان درحال اجرا است.

فرمانده انتظامی استان البرز از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف درخواست کرد تا نسبت به رعایت قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع و فروش کالاهای قاچاق توجه کنند.

محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند، بسیار تاثیرگذار دانست.

برچسب‌ها