شبکه رادیویی تهران با برنامه «از رادیو تهران بپرسید» پاسخگوی تمامی پرسش های شما مخاطبان است.

رادیو تهران پاسخگوی شما مخاطبان است

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا مبینی، مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران با اعلام این خبر گفت: از رادیو تهران بپرسید برنامه تعاملی شبکه رادیویی تهران است که پاسخگوی تمام سوالات شنوندگان است.

در این برنامه ما بیشتر با مخاطبان در تعامل هستیم و شنونده ها پرسش های خودشان را در زمینه پزشکی یا حقوقی و خودرو با کارشناسان ما در میان می گذارند. حتی ما در حوزه های طب سنتی، مشاور خانواده و روانشناسی کودک و... پاسخگوی مخاطبان خواهیم بود و علاقه مندان می توانند پرسش های خود در این زمینه ها را با ما در میان بگذارند.

علاوه بر این؛ هر روز در برنامه یک موضوع پیگیری و دنبال می شود، اغلب برای این برنامه سوژه هایی انتخاب می شود که نیاز مخاطب است و دغدغه کنونی اوست. مثلا؛ امروز برنامه با موضوع گرمازدگی روی آنتن می رود و قرار است درباره راه های پیشگیری از گرمازدگی و درمان آن و... صحبت شود.

وی افزود: شنوندگان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۰۴۰۵۳۰، ۲۲۰۵۴۰۸۸ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ سوالات خود را با کارشناس ما در میان بگذارند.

شما مخاطبان می توانید برنامه از رادیو تهران بپرسید را شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها