۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 608615

پسر ورزشکار که متهم است پنج سال خواهر دوست صمیمی‌اش را آزار داده دیروز پای میز محاکمه ایستاد و از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد. قضات دادگاه این پسر را به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.

شلاق و تبعید مجازات پسر آزارگر

به گزارش قدس آنلاین،رسیدگی به این پرونده به‌دنبال شکایت دختر ۲۵ساله‌ای به نام دنیا آغاز شد. وی گفت: دوست صمیمی برادرم به نام آرش از پنج سال قبل با من رابطه برقرار کرد و در این مدت مدام مرا آزار داد.

این ماجرا حتی باعث شد یکبار دست به خودکشی بزنم. به‌دنبال این شکایت آرش ۲۹ساله بازداشت شد ولی آزار دختر جوان را انکار کرد و گفت: من و برادر دنیا هم باشگاهی هستیم و سال‌ها پیش در ورزشگاه با هم آشنا شدیم.

من همیشه به خانه آنها رفت و آمد داشتم. حتی وقتی دانشگاه در شمال کشور قبول شدم آنها خودشان ویلایشان را به من دادند تا به آنجا بروم.

آنها همگی مرا دوست داشتند تا این‌که متوجه علاقه دنیا به خودم شدم. او از من خواست تا با هم در ارتباط باشیم ولی چون قبول نکردم دست به خودکشی زد. من به همین خاطر به ملاقات دنیا رفتم و سعی کردم او را ارام کنم ولی هرگز او را آزار
نداده‌ام.

با اظهارات پسر جوان، وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. وی منکر آزار دنیا شد و گفت: چون قبول نکردم با دنیا رابطه دوستانه داشته باشم او علیه من شکایت کرده است.

در این میان دنیا پسر جوان را دروغگو خواند و گفت: او بارها مرا به خانه‌شان برد و آزار داد و حتی خواهرش نیز در جریان این رابطه بود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده آرش را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به خاطر رابطه پنهانی با دختر جوان به ۹۹ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید محکوم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها