رسانه‌های اسرائیلی از به سرقت رفتن یک خودروی حامل اطلاعات محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از شهرهای اروپا خبر داده‌اند.

یک خودروی حامل اطلاعات محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی در اروپا به سرقت رفت

قدس آنلاین، خودروی رسمی یکی از وابستگان ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته در یکی از شهرهای اروپایی به سرقت رفته است. این سرقت در حالی رخ داده که این خودرو حامل اطلاعات طبقه‌بندی‌شده ارتش رژیم صهیونیستی بوده و راننده وابسته نظامی و محافظ او درست در کنار خودرو ایستاده بودند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، هنگام وقوع این سرقت، وابسته نظامی در هتلی در این شهر اروپایی در حال دیدار با یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی بوده و راننده که در انتظار او بوده، خودرو را روشن و آماده حرکت نگه داشته و خود کنار خودرو ایستاده بود.

ویدئوی منتشر شده از لحظه وقوع این سرقت، نشان می‌دهد در حالی که راننده و محافظ وابسته کنار خودرو در حال گپ زدن با هم هستند، فردی سوار این خودروی لوکس «آئودی» شده و در برابر نگاه حیرت‌زده آن‌ها، خودو را به سرقت می‌برد.

رسانه‌های صهیونیستی این حادثه را «رخداد شرم‌آور امنیتی» توصیف کرده و نوشته‌اند که بر اساس قوانین نظامی رژیم صهیونیستی افسران نظامی حق ندارد لپ‌تاپ‌های حاوی اطلاعات محرمانه را در خانه یا خودرویی که خود در آن حضور ندارند، رها کنند.

ویدئو نشان می‌دهد که بعد از حادثه، راننده به دنبال خودرو می‌دود، اما در متوقف کردن آن ناکام می‌ماند. با این حال، ساعتی بعد از وقوع این سرقت، رژیم صهیونیستی با همکاری شرکت «آئودی» از راه دور خودرو را متوقف کرده و سارق هم مجبور به ترک آن شده است.

این خودرو در حالی در یکی از منطقه‌های مهاجرنشین این شهر اروپایی پیدا شده که یک کیف پول و دو یونیفورف از آن به سرقت رفته است. مشخص نیست که آیا کسی به اطلاعات موجود در این خودرو دسترسی پیدا کرده یا نه.

سفارت رژیم صهیونیستی در کشور میزبان و مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی پرونده‌ای را درباره این حادثه و افراد دخیل در آن باز کرده‌اند. پیش از این در حوادث مشابه، ارتش رژیم صهیونیستی افراد مقصر در گم یا دزدیده شدن اطلاعات محرمانه را برکنار کرده است.

ماه گذشته میلادی هم شماری از اسناد نظامی رژیم صهیونیستی از خودروی «آوی بلات» از فرماندهان ارتش این رژیم به سرقت رفت.  

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها