قدس آنلاین: یک کارگردان تئاتر گفت: نمایش «تاریکی»، این‌بار پخته‌تر، کامل‌تر و آماده‌تر نسبت به دوسال قبل روی صحنه رفته است.

«تاریکی» این‌بار پخته‌تر و آماده‌تر روی صحنه

به گزارش قدس آنلاین عبدالله برجسته پیرامون اجرای تئاتر «تاریکی» برای دومین‌بار در مشهد اظهار کرد: نمایش نسبت به قبل تغییری نداشته، اما به این دلیل که ما حدود دوسال است که درگیر این نمایش هستیم و با آن جشنواره‌هایی در ترکیه و ایتالیا رفته‌ایم، قاعدتا «تاریکی» به مراتب پخته‌تر، کامل‌تر وآماده‌تر  نسبت به قبل ظاهر شده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵، اجرای تئاتر تاریکی را در مشهد داشتیم، همچنین ۲۰۱۷ در ترکیه و ۲۰۱۸ در ایتالیا روی صحنه رفته و با این که دوسال از اجرای اول گذشته، خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفته و تماشاگران بسیاری داشته‌است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: خیلی از تماشگران هم برای چندمین بار نمایش را می‌بینند و طبیعتا این ماجرا حس خوبی به بنده و تمامی گروه نمایش انتقال می‌دهد؛ به این خاطر که علارغم این که تئاتر «تاریکی» پیش‌تر در این شهر اجرا داشته، همچنان مورد استقبال واقع می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا به الان تمام روزهای اجرای نمایش پر بوده و در کل حضور مردم راضی‌کننده بوده است. ضمن این که اجرای نمایش «تاریکی» از ۳۱ خردادماه آغاز شده و تا اجرای نهم پیش رفتیم.

برجسته عنوان کرد: قرار است که نمایش جدیدی را آغاز کنم و درحال خواندن چند نمایشنامه هستم که به احتمال زیاد تا روزهای آینده کار جدیدم را شروع خواهم کرد.

این کارگردان تئاتر در تکمیل سخنان خود افزود: از تمامی رسانه‌های مجازی که همه تئاترهای روی صحنه را حمایت می‌کنند، ساپس‌گزارم و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و نیز شرایطی فراهم شود تا از تبلیغات محیطی استفاده شود.

تئاتر «تاریکی» به کارگردانی عبدالله برجسته از ۳۱ خردادماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد در حال اجرا است.

برچسب‌ها