کرج- استمرار گرمای هوا در البرز مسئولان این استان را برآن داشت تا طرح تغییر ساعت فعالیت ادارات را تا پایان تیرماه تمدیدکنند.

تداوم گرمای هوا تغییر ساعت کاری ادارات البرز را تمدید کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین افزایش قابل توجه دما و به دنبال آن سیر صعودی مصرف برق سبب شد برای مدیریت این موضوع برخی تمهیدات از سوی استان اجرایی شود.

براین اساس استانداری البرز با توجه به گرمای هوا در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه ساعت کار ادارات را تغییر داد و مقرر کرد فعالیت وخدمات رسانی ادارات و ارگان های مختلف از ساعت ۶/۳۰ صبح تا ۱۳/۳۰ باشد.

در ادامه وبا توجه به خروجی های مثبت این تصمیم استانداری البرز با صدور اطلاعیه از تداوم اجرای این طرح تا پایان تیرماه خبرداد.

در این اطلاعیه ساعت کاری ادارات به استثناء بانک ها و مراکز خدمات رسان در استان البرز از ۱۲ تا ۳۱ تیرماه سال جاری از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر تعیین شد.

همچنین از دستگاه های اجرایی و روسای سازمانها و نهادها خواسته شده ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف انرژی دستگاه مربوطه، سیستم های سرمایشی خود را در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم و حداکثر تا ساعت ۱۲/۳۰ خاموش نمایند.

در عین حال با هدف مدیریت مصرف برق در استان چند روزی است که زمانبندی خاموشی در نقاط مختلف شهرهای استان درحال اجرا است تا به نوعی جریان پایدار برق برای تمامی مشترکان البرزی برقرار باشد.

شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اعلام کرده در صورتی که مشترکان به میزان ۱۰ درصد از مصرف خود بکاهند خاموشی در شبکه رخ نخواهد داد.

برچسب‌ها