کرج- رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج گفت: عمده ترین تخلف و شکایت دریافتی از سوی مردم عدم درج قیمت است که فروشندگان مواد پروتئینی ملزم به رعایت آن هستند.

عدم درج قیمت عمده تخلف فروشندگان مرغ و ماهی در کرج

کاظم حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تاکنون شکایاتی مبنی بر عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی شهروندان دریافت نکرده ایم چرا که گشت های ویژه طبق روال در حال بازرسی هستند.

وی تصریح کرد: گشت های بازرسی به صورت مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می شود و با اصناف متخلف برخورد صورت می گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج با بیان این که بازار مواد پروتئینی از شرایط مطلوبی برخوردار است گفت: تاکنون به جز قیمت مرغ که حدود ۳۰۰ تومان افزایش یافته هیچ گونه افزایش قیمت برای سایر مواد پروتئینی مشاهده نشده است.

حاج محمدی به سهم استان البرز از مواد پروتئینی موجود در بازار اشاره کرد و گفت: تا کنون البرز از لحاظ تولید تخم مرغ شرایط مطلوبی داشته و حتی شاهد صادرات آن به سایر استان های کشور بوده ایم.

وی تصریح کرد: این در حالی است که تولیدات مرغ و ماهی درون استان پاسخگوی نیاز همشهریان نبوده و ناچار به واردات آن ها از سایر استان ها هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج در پایان با ارائه اطمینان خاطر به مردم گفت: تمامی محصولات پروتئینی موجود در بازار تحت نظارت اتحادیه بوده و از سلامت و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

برچسب‌ها