قزوین_ مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: همزمان با آغاز بزرگترین عملیات جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید که در کل کشور به ویژه در استان قزوین برگزار خواهد شد، ۳۸۱ دانش‌آموز این استان به زیارت بارگاه امام مهربانی ها مشرف می‌شوند. 

بیش از ۳۸۰ دانش‌آموز قزوینی به مشهد مقدس اعزام می شوند

ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اجرای طرح زائران مهر اظهار داشت: این طرح در قالب برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم توسط شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان نخبه، زیارت‌ اولی و دانش‌آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند، در قالب طرح زائران مهر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۳۸۱ دانش‌آموز پسر و دختر این استان در تیرماه سالجاری در قالب ۱۰ کاروان به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

کرمی تصریح کرد: تا به امروز ۶ کاروان اعزام شده و در طول سفر برنامههای فرهنگی از قبیل بازدید از موزه و مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفرها است.

این مسئول عنوان کرد: اعزام این دانش‌آموز از شهرستانهای قزوین و بوئین زهرا برای زیارت حضرت رضا (ع) به مشهد مقدس صورت میگیرد.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین یادآور شد: هر کاروان زائران مهر دارای یک مسئول کاروان، یک روحانی و دو مربی بوده که در طول سفر همراه دانش‌آموزان هستند.

برچسب‌ها